گزارش و تحلیل

مقتدایی: مردم ایران نشان دادند فشار های روانی دشمن اثر ندارد

© Sputnikمقتدایی: مردم ایران نشان دادند فشار های روانی دشمن اثر ندارد
مقتدایی: مردم ایران نشان دادند فشار های روانی دشمن اثر ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2021
اشتراک
در بیست و هشتم خرداد ماه ۱۴۰۰ یکی از متفاوت‌ترین انتخابات های پس از انقلاب ایران انجام شد که با وجود تمامی جو سازی‌ های رسانه‌ای مشارکت در انتخابات بالا مشاهده شد.

اسپوتنیک - دکتر عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ایران و نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به خبرنگار اسپوتنیک در تهران گفت: انتخابات ایران در بیست و هشتم خرداد  ۱۴۰۰ انتخاباتی بود که نه تنها رئیس‌جمهور را برگزید بلکه مهر تاییدی بر اقدامات نظام اسلامی نیز بود وقتی بیش از ۵۰ درصد افراد یک کشور در شرایط کرونا و در عرصه جنگ روانی دشمن در یکی از گرمترین روزهای نزدیک به تابستان ساعتها برای دیدن صندوق رای و ارائه آراء خود صبوری می کنند یعنی یک ملت بیدار با سهم از تاثیر انتخابات و مصمم برای تحقق مردم‌ سالاری نهادینه شده در کشور.

پیام آیت الله خامنه ای پس از برگزاری انتخابات در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2021
پیام آیت الله خامنه ای پس از برگزاری انتخابات

بنابراین مردم ایران نشان دادند فشار های روانی دشمن اثری ندارد تهدیدها و تحریم‌ها نتوانسته است این کشور را از حرکت رو به رشد بازدارد و مسیر استقلال طلبانه و منتهی به قدرت نرم و به طور کلی قدرت جمهوری اسلامی ایران را دنبال می کند.

 انتخابات دیروز در منطقه‌ای که بسیاری از کشورهای آن صندوق رای را تا کنون ندیده اند و برخی کشورهای مجاور آن نتوانسته اند حتی بخشی از مردم سالاری را نهادینه کنند یک موفقیت بزرگ برای ملت ایران است که اکنون به یک قدرت نوظهور در منطقه تبدیل شده است.

وی در ادامه افزود: حوزه های انتخابیه در سراسر کشور با کمال امنیت و آرامش فعالیت کردند و امنیت حاکم بر کشور نیز خود یک الگو برای برگزاری انتخابات ها است البته مردم با تغییر برخی از مدیریت ها موافق هستند به همین جهت رئیس جمهوری را انتخاب کردند که بتواند تغییر در مسیر اداره‌ ی کشور را ایجاد کند و بدیهی است که رئیس جمهور جدید اجرا کننده آن چیزی است که مردم از او برای آینده خواسته اند.

آقای دکتر عباس مقتدایی تاکید کرد حرکت های ضد امنیتی متعددی در طول ماه‌های گذشته از سوی دشمنان ایران طراحی شد و اظهار داشت: این اقدامات در این راستا بود تا بتوانند در داخل کشور امنیت جاری کشور را تحت‌الشعاع قرار دهد اما هوشیاری دستگاه های امنیتی و انتظامی کشور با ایجاد بالاترین سطح حفاظت و حراست از مرزهای کشور اجازه نداد تا دشمنان مردم ایران بتوانند حتی کمترین اقدامی را انجام دهند قطع کردن برق با حمله به خطوط برق رسانی ایران و عراق ایجاد حرکت‌ های ایذایی آن هم به صورت محدود بود که بتواند انتخابات ایران را تحت الشعاع قرار دهد و این مسئله را نباید به عنوان یک موضوع مهم تلقی کنیم بلکه خود همین موضوع نشان داد که مخالفان جمهوری اسلامی ایران وقتی نمی تواند کارهای قابل توجهی انجام دهند خود را به کارهای کوچک و بی اثر و بدون ارزش عملیاتی مشغول می کنند.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیرامون انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور بعدی ایران بیان کرد: انتخاب آیت الله رئیسی پیام‌ های متعددی دارد و ارسال کننده این پیام ملت ایران است.

دوستی با همه کشور هایی که به دنبال دوستی با ایران هستند و تلاش نمی‌کنند با ما دشمن باشند یکی از این پیامها است، تحقق مردم‌سالاری دینی پیام دوم آن است، اعتماد به روحانیت به عنوان پیشگامان انقلاب اسلامی پیام دیگر این انتخاب است، پیام دیگری که باز میتوان از انتخابات دریافت کرد آن است که ایران معطل چند کشور پرمدعا ای غربی نخواهد شد.

با آمدن آقای رئیسی ما میتوانیم دوستان خود در منطقه را داشته باشیم و دوستی‌های منطقه‌ای ایران شتاب و روند رو به رشدی خواهد گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала