به رسمیت شناخته شدن واکسن روسی توسط مقامات هنگ کنگ

© Sputnik / Vladislav Vodnev /  مراجعه به بانک تصاویر به رسمیت شناخته شدن واکسن روسی توسط مقامات هنگ کنگ
به رسمیت شناخته شدن واکسن روسی توسط مقامات هنگ کنگ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2021
اشتراک
دولت هنگ کنگ واکسن روسی اسپوتنیک وی علیه ویروس کرونا را به طور رسمی در لیست داروهای مورد قبول در این منطقه ویژه اداری چین قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب در حساب کاربری رسمی سرکنسولگری روسیه در هنگ کنگ در فیس بوک اعلام شده است.

اکنون ورود به این شهر فقط برای شهروندان آن آزاد است اما برای ساکنان واکسینه شده با اسپوتنیک وی،  قرنطینه اجباری هنگام ورود از روسیه از 21 روز به 14 روز و به مدت هفت روز نظارت کاهش می یابد.

امروز ۲ میلیون دُز واکسن کرونا وارد  ایران شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2021
امروز ۲ میلیون دُز واکسن کرونا وارد ایران شد

یادآور می شود شرکت آلمانی CureVac 17 ژوئن نتایج دومین تجزیه و تحلیل بینابینی واکسن ساخت خود علیه ویروس کرونا را اعلام کرد. اثربخشی آن فقط  47 درصد بوده که نامطلوب محسوب می شود.

در 14 ژوئن ، سازمان نظارت های بهداشتی روسیه اطلاع داد كه واكسن های روسی علیه ویروس كرونا آزمایشهای لازم را برای ارزیابی تأثیر آنها  روی توانایی فرزندآوری گذرانده اند. کارشناسان اطمینان دادند که پیامدهای منفی واکسیناسیون در طی آزمایشات مربوطه مشاهده نشده  و واکسیناسیون مانع  بارداری نیست.

اول آوریل، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) با شرکت چینی TopRidge Pharma توافق کرد که بیش از 100 میلیون دوز اسپوتنیک وی برای چین تولید شود. این محموله  برای واکسینه شدن بیش از 50 میلیون نفر کافی خواهد بود. مشارکت روسیه با این  شرکت دارویی چینی، تأمین واکسن برای شرکای روسیه در مبارزه مبارزه با ویروس کرونا را تضمین می کند. صندوق در بیانیه خود اعلام کرد : "TopRidge Pharma پس از دریافت مجوز از نهاد تنظیم کننده حق توزیع واکسن روسی در سرزمین اصلی چین و همچنین هنگ کنگ ، ماکائو و تایوان را دریافت خواهد کرد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала