دستگیری فروشنده تلگرامی داروهای تقلبی کرونا

© Fotolia / mimonدستگیری فروشنده تلگرامی داروهای تقلبی کرونا
دستگیری فروشنده تلگرامی داروهای تقلبی کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2021
اشتراک
رئیس پلیس فتا تهران، از دستگیری فردی خبر داد که در فضای تلگرام اقدام به فروش داروهای تقلبی کرونا می‌ کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ، از شناسایی و دستگیری فروشنده داروهای تقلبی کرونا در فضای مجازی و کشف بیش از ۳۰۰ عدد انواع این دارو، خبر داد.

۱۷۹ فوتی جدید کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2021
۱۷۹ فوتی جدید کرونا در ایران

سرهنگ معظمی گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: فردی به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شد در فضای مجازی اقدام به خرید داروی مربوط به کرونا کرده و زمانی که جهت استفاده آن با پزشک مشورت کرده، متوجه شده داروها فاسد و تاریخ گذشته است؛ شاکی در ادامه اظهارات خود گفت باتوجه به نیاز مادرم به این داروها، در فضای مجازی جستجو کردم و در فضای تلگرام با شخصی ناشناس که خود را از وارد کنندگان این دارو معرفی کرد آشنا شدم و پس از صحبت های اولیه بنده مبلغ زیادی جهت خرید این داروها برای وی واریز کردم و پس از دریافت داروها با بررسی پزشک مشخص شد این داروها به هیچ عنوان قابل استفاده نیست. 

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پایتخت تحقیقات خود را آغاز کردند و با بهره گیری از روش های علمی و اقدامات فنی فرد مذکور را در فضای مجازی شناسایی و متوجه شدند مجرم با ایجاد یک کانال تلگرامی در فضای مجازی اقدام به فروش داروهای فاسد و غیرقابل استفاده تحت عنوان داروهای کرونا به افرادی که نیازمند این دارو هستند می کند.

رئیس پلیس فتا تهران، خاطرنشان کرد: با به دست آمدن اطلاعات هویتی متهم و پس از تشریفات قضایی، در نهایت مجرم در مخفیگاه خود در یکی از مناطق غربی تهران دستگیر و بیش از ۳۰۰ قلم داروی غیرقابل استفاده مربوط به کرونا از محل اختفای وی کشف شد.

سرهنگ گودرزی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار می‌ کرد اما پس از روبه رو شدن با شاکی پرونده و ادله دیجیتال ضمن پذیرش بزه انتسابی به فروش داروهای فاسد اعتراف کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала