سوسیس و کالباس فاسد قاتل دو کودک گیلانی +عکس

© Fotolia / KennyКолбасный прилавок
Колбасный прилавок - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2021
اشتراک
دو کودک خردسال بر اثر مصرف سوسیس و کالباس فاسد جان باختند.

به گزارش اسپوتنیک، در حادثه‌ای ناگوار خواهر و برادر یک خانواده اهل روستای فشتکه شهرستان خمام به دلیل مصرف سوسیس و کالباس فاسد جان باختند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

پسربچه ۳ ساله در حالی به اورژانس بیمارستان ۷۱ شهریور منتقل شد که فاقد علائم حیاتی بود و در همان لحظات ابتدایی جان باخت. دختربچه ۷ ساله نیز با علائم بی‌حالی در مرکز، بستری و با توجه به احتمال مسمومیت غذایی، مشاوره‌های تخصصی و فوق تخصصی جهت مداوای وی، به رغم تلاش‌های کادر درمان، او نیز فوت کرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Independent Persian (@indypersian)

رئیس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی ۱۷ شهریور رشت از ارجاع اجساد متوفیان به پزشکی قانونی گیلان خبر داد و گفت: «با عنایت به موارد فوق، در همان ابتدا موضوع به کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مرکز بهداشت استان منعکس و اجساد نیز جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شدند.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от رشت گشت (@rashtgasht)

بسیاری از کاربران ضمن ابراز تاسف از این اتفاق ناگوار و دردناک، عنوان می‌کنند باید به مردم معرفی شود که این کالباس و سوسیس‌ها محصول کدام کارخانه بوده و مشکل از کجا بوده است آیا فروشنده این محصولات تاریخ گذشته را مرجوع نکرده یا محصول از کارخانه‌ی تولید شده فاسد بوده است. کاربرانی عنوان می‌کنند چه کسی اکنون پاسخگو است و چرا باید وزارت بهداشت نظارت دقیقی بر روی نحوه تولید و توزیع محصولات غذایی نداشته باشد که چنین اتفاقی رخ دهد. جمعی از کاربران نیز معتقدند باید تا روشن شدن ماجرا صبر کرد تا مشخص شود این اتفاق ریشه در چه داشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала