پسکوف: روسیه انتظار پیشرفت چشمگیری از ملاقات میان پوتین و بایدن ندارد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر پسکوف: روسیه انتظار پیشرفت چشمگیری از ملاقات میان پوتین و بایدن ندارد
پسکوف: روسیه انتظار پیشرفت چشمگیری از ملاقات میان پوتین و بایدن ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2021
اشتراک
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت، مسکو انتظار پیشرفت چشم گیری از نشست ولادیمیر پوتین و جو بایدن، وزرای امور خارجه روسیه و آمریکا ندارد، روابط دو کشور بحرانی است.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف در حاشیه همایش بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ به خبرنگاران گفت: "ما در دیدار پوتین و بایدن، انتظار پیشرفت چشمگیری نداریم. در واقع موجودیت این تماس حائز اهمیت است و این دیدار مهمی است. روابط در کشور در شرایط بحرانی قرار دارد، برای همین موضوعات صحبت وجود دارد."

پسکوف: امسال ارتباط مستقیم با پوتین وجود نخواهد داشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.09.2020
پسکوف: امسال ارتباط مستقیم با پوتین وجود نخواهد داشت

وی در ادامه درباره دیدار پوتین و بایدن گفت که همواره فرصت برای تلاش در راستای خروج از شرایط بن بست در روابط وجود دارد و این بستگی به اراده سیاسی دارد. ولادیمیر پوتین و جو بایدن روسای جمهور روسیه و آمریکا قرار است شانزدهم ژوئن در ژنو دیدار کنند. دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین در همایش بین المللی اقتصادی سن پطرزبورگ درباره احتمال بهبود روابط روسیه و امریکا پس از دیدار پوتین و بایدن گفت:" همواره فرصت اصلاح اشتباهات وجود دارد. همیشه فرصت برای تلاش در راستای خروج از بن بست اوضاع وجود دارد. البته اینها به اراده سیاسی بستگی دارد"

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала