همتی: بیش از ۵۰ درصد مشکلات کشور به خاطر تحریم است

© Sputnik / Pouya Mamaghani همتی: بیش از ۵۰ درصد مشکلات کشور به خاطر تحریم است
همتی: بیش از ۵۰ درصد مشکلات کشور به خاطر تحریم است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.05.2021
اشتراک
عبدالله همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: می توانم بگویم بالای ۵۰ درصد مشکلات کشور از تحریم است وقتی درآمد ارزی ما به یکباره به یک ششم تقلیل پیدا کند خوب معلوم است که اثر می گذارد مگر می شود اثر نگذارد.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه‌ای تلویزیونی گفت: من از وضع زندگی مردم آگاه هستم، به حاشیه شهر تهران می‌روم؛ در جاهایی که هموطنان عزیزمان خیلی به سختی امرار معاش می کنند دیدم، صحبت کردم ،کمکهایی را پیگیری کرده ام.

همتی به برکناری اش توسط روحانی واکنش نشان داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2021
همتی به خبر برکناری اش توسط روحانی واکنش نشان داد

همتی خاطر نشان کرد: یکی از دلایلی هم که بنده به صحنه آمدم این است که تصور می کنم این آخرین فرصت برای حل مشکلات مردم است. تحریم خیلی اثر منفی بر قیمت ها گذاشته است، مهمترین تاثیر بر اقتصاد کشور را تحریم گذاشت گرچه بعضی ها می خواهند این موضوع را انکار کنند اشتباه می کنند.

 همتی تصریح کرد: می توانم بگویم بالای ۵۰ درصد مشکلات کشور از تحریم است وقتی درآمد ارزی ما به یکباره به یک ششم تقلیل پیدا کند خوب معلوم است که اثر می گذارد، مگر می شود اثر نگذارد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره محل سکونت فرزندان خود تصریح کرد: فکر می کردم دینداری در تبلیغات حاکم است ولی متاسفانه احساس می کنم اطلاعات غلطی به مردمی می دهند و این عین بی دینی است ، آمده اند عکس دختر خانم محترمی را در کالیفرنیا را گرفتند و گفتند فامیلی آن همتی است و گفتند دختر همتی در کالیفرنیا زندگی می کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: من دو دختر دارم یکی متخصص کودکان و یکی دانشجوی معماری در داخل کشور است و یک پسر دارم استاد دانشگاه و معمار است بنابراین هر سه نفر در ایران هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала