برقراری امنیت توسط نیروی زمینی سپاه

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حسین سلامی
حسین سلامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2021
اشتراک
سرلشکر سلامی: مرز‌ها را در برابر نفوذ اشرار مصونیت ‌بخشید‌ه‌ایم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، ‌سرلشکر حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که‌ مرز‌ها را در برابر نفوذ اشرار مصونیت ‌بخشید‌ه‌ایم.

Предупреждение закрытии французской границы на въезде в порт Дувр в Кенте на юго-востоке Англии - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2020
نظر زیست شناس: بستن مرزها جلوی نوع جهش یافته جدید ویروس کرونا را نمی گیرد

وی در ادامه تصریح کرد:« نیروی زمینی سپاه از کمک به اقشار نیازمند این منطقه غافل نیست و یکی از سیاست‌های مهم و اصولی سپاه پاسداران در مناطقی که مأموریت‌های امنیتی دارد این است که به‌موازات برقراری امنیت‌، خدمات‌رسانی و رفع دغدغه معیشت مردم را در کانون توجهات خود قرار دهد.

رفع محرومیت از مناطقی که کم برخوردارند و همچنین ارائه کمک‌های معیشتی به مردمی که چه بر اثر کرونا یا غیرکرونا آسیب دیده‌اند و همچنین ایجاد سهولت برای ازدواج جوانان راهی را باز می‌کنند که مردم بتوانند راحت‌تر زندگی کنند و این مسیر توقف‌ناپذیری است که به‌شکل یک فرهنگ عمومی و به‌خصوص در سپاه به یک حرکت ثابت تبدیل شده است و اختصاص به این منطقه ندارد.

نیروی زمینی ما در شمال غرب و در شمال شرق کشور نیز این خدمات را ارائه می‌دهد و مردم ما شایسته ارائه بهترین خدمات در ابعاد امنیتی، اشتغالزایی، رفع بیکاری و سهولت برای آغاز زندگی هستند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала