در ایران برق برای چه گروهی گران می‌شود؟

© Fotolia / Daniilantiq2010برق
برق - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.05.2021
اشتراک
سخنگوی صنعت برق: اطلاع رسانی خاموشی به عهده شرکت‌های توزیع برق هر منطقه است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فارس»، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق اعلام کرد که  برنامه قطعی برق روی اپلیکیشن «برق من» اعلام می شود و قیمت برق پرمصرف‌ها 10 درصد گران خواهد شد.

سخنگوی وی در ادامه افزود: « اطلاع رسانی خاموشی به عهده شرکت‌های توزیع برق هر منطقه است که از طریق تارنمای این شرکت‌ها و همچنین نرم افزار برق منتشر می‌شود.

ویتامین دی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.04.2021
آیا مصرف ویتامین دی می‌تواند در عدم ابتلا به کرونا موثر باشد؟

پیک 53 هزار و 662 مگاواتی اتفاق افتاده در بازه زمانی کنونی سال گذشته در 10 تیر ماه اتفاق افتاد. اوج بار سال جاری نسبت به سال گذشته 9000 مگاوات رشد کرده که عمده آن مرتبط با لوازم سرمایشی بخش خانگی و همچنین مراکز استخراج رمز ارز است.

در سال 1400 حدود 2500 مگاوات ظرفیت نصب شده اضافه شده است. طرح‌های تشویقی برای مشترکان عمده صنعت برق آغاز شده و امیدواریم این شرایط به جلوگیری از خاموشی پیش‌بینی شده بینجامد. اخبار خاموشی در برنامه «برق من» و تارنمای شرکت‌های توزیع منتشر می‌شود.

روند اجرایی طرح برق امید به طور مستمر پیگیری می‌شود.علاوه بر رایگان شدن برق کم‌مصرف‌ها مقرر شد، 6 ماه پس از آغاز این طرح، قیمت برق پرمصرف‌ها با افزایش 10 درصدی مواجه شود که این بخش از قانون از خردادماه اجرا شده و تغییر در تعرفه اعمال می‌شود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала