هشدار انتخاباتی کانال تلگرامی منتسب به احمدی نژاد

© Photo / IRNAمحمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق ایران
محمود احمدی‌نژاد  رئیس جمهور اسبق ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2021
اشتراک
کانال تلگرامی دولت بهار، منتسب به هواداران محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری پیشین ایران هشدار داد که در روزهای آینده یک «حادثه مهم » برنامه‌ریزی شده در ایران برای توجیه مشارکت پایین مردم در انتخابات خواهیم بود.

 به گزارش اسپوتنیک، این کانال تلگرامی، شامگاه پنج شنبه 30 اردیبهشت نوشت:  فوری مهم/ بنابه اطلاع ، عده ای از عناصر باند فاسد امنیتی بدنبال ایجاد یک حادثه مهم مانند سقوط هواپیما، تصادف قطار، انفجار و یا آتش سوزی بزرگ هستند تا فضای کشور را ملتهب و حواس مردم را از مسئله بسیار مهم انتخابات پرت نمایند تا در سایه آن بتوانند کاندیداهای مورد قبول مردم را با هزینه کم از صحنه حذف و مشارکت پایین مردم در انتخابات را توجیه کنند!

بتازگی محمود احمدی نژاد گفته بود:  نظر من درباره تحریم انتخابات در صورت رد صلاحیتم قطعی است و تغییری نخواهد کرد.

رئیس جمهور سابق ایران در این اظهارت بر موضع خود که پیشتر ابراز نموده بود، پافشاری کرده و گفته است این نظر قطعی من است و تغییری نخواهد کرد. انتخابات متعلق به مردم و رای، حق مردم است.

یادآور می شود سخنان محمود احمدی‌نژاد هنگام ثبت نام برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری 1400 باعث انتقادات گسترده ای به او شده است. او گفته بود اگر رد صلاحیت شوم، انتخابات را قبول ندارم و در آن شرکت نمی‌کنم.

وی ادامه داد: قبلا ما را دو بار رد کردند اما من ملاحظه کردم و به احترام مردم و انقلاب و کشور سکوت کردم اما اعلام کردم اگر این بار هم بخواهند رد کنند، من قطعا شرکت نخواهم کرد و انتخابات را هم تایید نمی کنم.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала