آمریکا مجبور شد به روند خروج کارمندان پنتاگون از اسرائیل سرعت بخشد

CC BY-SA 2.0 / Arlington County / Arlington County, as seen from the airآمریکا مجبور شد به روند خروج کارمندان پنتاگون از اسرائیل سرعت بخشد
آمریکا مجبور شد به روند خروج  کارمندان پنتاگون از اسرائیل سرعت بخشد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.05.2021
اشتراک
ایالات متحده آمریکا مجبور شد به روند برنامه ریزی شده خروج 120 نفر از پرسنل پنتاگون از اسرائیل سرعت بخشد.

به گزارش  اسپوتنیک، این خبر را جان کربی سخنگوی  وزارت دفاع آمریکا به خبرنگاران اعلام کرد.

رهبر آمریکا: اسرائیل حق دفاع از خود را دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2021
رهبر آمریکا: اسرائیل حق دفاع از خود را دارد

وی گفت: "120 كارمند پنتاگون امروز از اسرائیل وارد آلمان شدند. ما تصمیم گرفتیم این افراد را با هماهنگی همكاران اسرائیلی خود از این کشور خارج كنیم." کربی تأکید کرد که خروج آمریکایی ها برای پایان این هفته برنامه ریزی شده بود اما ما آن را تسریع کردیم." سخنگوی پنتاگون گفت: "اکنون هیچ برنامه یا تلاشی برای خروج دیگر آمریکایی ها از اسرائیل وجود ندارد."

کربی همچنین تکرار کرد که ایالات متحده حملات موشکی نوار غزه علیه اسرائیل را محکوم می کند و از حق دفاع دولت یهودیان  از خود حمایت می کند.

شامگاه دوشنبه اوضاع در مرز اسرائیل و نوار غزه فلسطین متشنج شد. حملات موشکی به شهرک های اسرائیلی تقریباً به طور مداوم رخ می دهد ؛ طبق آخرین اطلاعات، شش غیرنظامی و یک سرباز اسرائیلی کشته شدند. نیروی هوایی و توپخانه اسرائیل حملات گسترده ای به نوار غزه انجام داد و اهداف متعلق گروه های فلسطینی حماس و جهاد اسلامی را مورد اصابت قرار داد. در نتیجه، بیش از 4 هزار ساختمان مسکونی تخریب شد و برق در این منطقه قطع گردید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала