واکنش و کنایه‌ها به وعده گرانی خودرو همزمان با کاهش قیمت دلار +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAخودرو ایرانی سمند
خودرو ایرانی سمند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2021
اشتراک
المیرا شریفی مقدم مجری و گوینده خبر به کاهش قیمت دلار و افزایش قیمت خودرو و کالاهای اساسی واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، با گرانی ۹ درصدی قیمت خودروهای داخلی ایران در هفته اخیر و همزمان با کاهش قیمت دلار، در رسانه‌های ملی ایران، فضای مجازی و حقیقی واکنش‌های بسیاری به این اتفاق صورت گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by قم جاب (@qom__job)

المیرا شریفی مقدم مجری و گوینده خبری در برنامه چاپ اول شبکه خبر عنوان کردند که هیچ کدام از مسئولین وزارت صمت درباره گرانی خودرو پاسخگو نیستند و دعوت آنها را به برنامه نپذیرفتند.

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند که کنایه‌ها دیگر کارساز نیست و اگر این کنایه‌ها تاثیر داشت اکنون وضعیت بازار ایران شکل بهتری داشت‌. این کاربران با بیان اینکه خود مسئولان به این کنایه‌ها می‌خندند و واکنش آنها به این کنایه‌ها کاملا عادی‌ست و توجهی به آن نمی‌کنند، عنوان می‌کنند این مردم هستند که باید جلوی گرانی‌ها را بگیرند و به خرید خودرو در این گرانی‌ها نه بگویند.

کاربرانی نیز با خشم عنوان می‌کنند اگر دلار پایین آمده چرا باید خبر گرانی خودرو را بشنویم و چرا اینقدر نابسامانی در ایران وجود دارد که زندگی هر روز از دیروز برای مردم سخت‌تر شود؛ ضمن اینکه کاملا پیداست که گرانی خودرو، با کیفیت آن رابطه ندارد چراکه خودروهای تولید ایران از بی‌کیفیت‌ترین خودروهای جهان طبق نظرسنجی مردم این کشور هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала