سه زندان در اوکراین فروخته می شود

© Depositphotos.com / Cunaplusسه زندان در اوکراین فروخته می شود
سه زندان در اوکراین فروخته می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2021
اشتراک
در اوکراین، در چارچوب "فروش بزرگ" زندان های این کشور، سه نهاد اصلاح و تربیت در زمینی که در آن واقع شده اند به حراج گذاشته می شوند.

به گزارش اسپوتنیک، وزیر دادگستری اوکراین دنیس مالیوسکا از آغاز "فروش بزرگ" موسسات کیفری خبر داد، در مجموع قرار است بیش از 100 محل زندان در این کشور به فروش برسد.

Мариуполь - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.07.2019
شکنجه های وحشتناک و باور نکردنی در یک زندان مخفی در اوکراین

پیش از این، وزیر دادگستری اوکراین دنیس مالیوسکا از آغاز "فروش بزرگ" این زندان ها خبر داده بود. شرکت کنندگان در این خرید باید هزینه های هر زمینی را که در نزدیکی ساختمان دادگاه عالی اوکراین در کیف است پرداخت کنند.

وی گفت: "در چارچوب خصوصی سازی بزرگ زندانها، دو قسمت دیگر از سیستم تعزیرات به حراج گذاشته می شوند – زندان تربیت و اصلاحی شماره 48 و استعمار اصلاحی جنوب شماره 51. حراج باید در اوایل 3 ژوئن 2021 برگزار شود".

طبق سرویس مطبوعاتی زندان ها در اوکراین، مستعمره اصلاح و تربیت شماره 48 در دو بخش خصوصی واقع شده است و  واقع در یک قطعه زمین 10.6 هکتاری، با قیمت حدود 4.8 میلیون دلار تخمین به فروش می رسد. ملک دوم - املاک و مستغلات واقع در 3 هکتار زمین، با قیمت حدود 123 هزار دلار است. این کلنی درست در مرکز شهر لویو در اوکراین واقع شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала