لاوروف: روسیه مبنایی برای جایگزینی سیستم مالی سوئیفت دارد + ویدیو

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: روسیه مبنایی برای جایگزینی سیستم مالی سوئیفت دارد
لاوروف: روسیه مبنایی برای جایگزینی سیستم مالی سوئیفت دارد

 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2021
اشتراک
وزیر امور خارجه روسیه، اظهار داشت: روسیه مبنایی برای ایجاد آنالوگ از سیستم پرداخت سوئیفت دارد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، در مصاحبه بیان داشت: من متقاعد شده ام كه ​​هم دولت و هم بانک مركزی باید همه كارهای لازمه را انجام دهند تا اطمینان حاصل شود كه این پایگاه قابل اعتمادی است و استقلال كامل و ضمانتی در برابر خساراتی را كه ممكن است شخصی به ما وارد كند نیز تضمین می كند.

الكساندر پانكین معاون وزیر امور خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2021
برنامه اقدام احتمالی روسیه در صورت قطع ارتباط از سوئیفت

پیش از این، الكساندر پانكین معاون وزیر امور خارجه، در مصاحبه ای با اسپوتنیک گفته بود كه روسیه تشكیل یک سیستم جایگزین "سوئیفت" را بر مبنای جدید فن آوری كنار نمی زند.

وی افزود كه این نه تنها واكنشی "به واقعیت ژئوپلیتیک غالب، بلكه پاسخی به نیاز به نوسازی روش های پرداخت با در نظر گرفتن دستاوردهای پیشرفته مدرن در حوزه دیجیتال است".

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Sputnik Iran (@sputnik_ir)

بانک روسیه گزارش داد که به دلیل خطر قطع ارتباط موسسات اعتباری داخلی از پایانه های بین المللی، قبلاً سیستمی را برای انتقال پیام های مالی ایجاد کرده است.

سوئیفت (SWIFT) یک سیستم تبادل و پرداخت داده بین بانکی است که بیش از ۱۱ هزار سازمان بزرگ و مهم تقریباً در همه کشورها به آن متصل هستند.

مطبوعات به طور منظم نشریاتی را منتشر می کنند که ممکن است روسیه به عنوان یکی از اقدامات تحریم های شدیدتر از غرب، از سوئیفت قطع شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала