بزودی عملکرد جدیدی در تلگرام ظاهر می شود

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر بزودی عملکرد جدیدی در تلگرام ظاهر می شود
بزودی عملکرد جدیدی در تلگرام ظاهر می شود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2021
اشتراک
در ماه مه تلگرام ویدیو را به چت های صوتی خود اضافه می کند که امکان می دهد تماس های ویدیویی گروهی در این پیام رسان ترتیب داده شود.

به گزارش اسپوتنیک، پاول دوروف بنیانگذار تلگرام در کانال خود ضمن اعلام این خبر ضمن صحبت از امکانات جدیدی که تلگرام در اختیار کاربران خود می گذارد، نوشت:"به اشتراک گذاری صفحه، رمزگذاری، حذف سر و صدا، پشتیبانی از رایانه های شخصی و تبلت - هر آنچه از یک ابزار مدرن کنفرانس ویدیویی انتظار دارید  اما با رابط کاربری در سطح تلگرام ، سرعت و رمزگذاری."

تغییر در برنامه حذف پیام ها در واتس آپ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2021
روش انتقال چت‌ها از پیام‌رسان واتساپ به تلگرام +عکس

علاوه بر این ، وی خاطرنشان کرد که از دو نسخه وب جدید تلگرام - WebK و WebZ - به راحتی از دستگاه های مختلف استفاده می شود.

دوروف افزود: "شما می توانید بلافاصله از طریق مرورگر وب خود از تلفن همراه و رایانه شخصی به چت های خود دسترسی پیدا کنید. بدون بارگیری و بدون نصب."

به گفته وی، این نسخه های وب تلگرام از رقبای خود پیشی گرفته اند. این شرکت در حال آزمایش نسخه کاربردی داخلی تماس های ویدیویی تحت وب است که قصد دارد در آینده نزدیک آن را اضافه کند.

پیش از این، دوروف از راه اندازی بستر تبلیغاتی تلگرام خود در سال جاری خبر داده بود. وی اطمینان داد که درآمدزایی از طریق عملکردهای جدید پولی برای تیم های تجاری حاصل می شود و خدمات فعلی برای کاربران عادی رایگان باقی می ماند و هنوز هیچ تبلیغی در گپ های شخصی و گروهی وجود نخواهد داشت.

تلگرام یک پیام رسان است که به شما امکان می دهد پیام ها و فایل های رسانه ای در قالب های مختلف مبادله شود. از ژانویه، تعداد کاربران فعال ماهانه حدود 500 هزار نفر بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала