واکنش‌ها به کودک‌آزاری هوادار استقلالی در خراسان +ویدئو، عکس

© Fotolia / Momijinohaرانندگی پسربچه چینی با ماشین اسباب بازی در خیابان شلوغ ( فیلم)
رانندگی پسربچه چینی با ماشین اسباب بازی در خیابان شلوغ ( فیلم)  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2021
اشتراک
بسیاری از کاربران و شخصیت‌های ورزشی در واکنش به کودک آزاری هوادار استقلالی واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی که در آن فردی در حال آزار و اذیت کودکی چوپان است و تلاش می‌کند تا این پسربچه علیه تیم مورد علاقه‌اش شعار سر دهد موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی برانگیخت. در این ویدئو کودک سرسختانه مقاومت می‌کند و علیه تیم استقلال که تیم مورد علاقه‌‌اش است شعاری نمی‌دهد و حتی در مقاومت و حمایت از تیمش اشک هم می‌ریزد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от tadbireshargh (@tadbireshargh)

این ویدئو علاوه بر اینکه واکنش‌های بسیار کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت، واکنش وزیر جوان آذری جهرمی، باشگاه و بازیکنان تیم استقلال، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و برخی دیگر را نیز به دنبال داشته است. کاربران استقلالی و پرسپولیسی نیز در حمایت از کودک آزاردیده هشتگ تیمم را نمی‌فروشم را ترند کردند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от خبرگزاری صدا و سیما (@iribnews.ir)

برخی از بازیکنان استقلال نظیر مهدی قایدی، مهدی مهدی‌پور، محمد دانشگر و جمعی دیگر به این موضوع واکنش نشان دادند و این اقدام را محکوم کردند. جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس نیز با انتشار پستی به این موضوع واکنش نشان داد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от raminhematii (@raminhematii)

همچنین آذری جهرمی در واکنش به این اتفاق و در طرفداری از هوادار تیم استقلال پستی منتشر کرد و نوشت: «همه‌تون میدونید که من یه پرسپولیسی‌ام. امروز یه ویدئویی دیدم که چند نفری یه گل پسر استقلالی رو اذیت می‌کنند. چقدر ناراحت شدم. این فوتبال نیست. این هواداری نیست. این انسانیت نیست. کاش میشد این پسر رو پیدا کنم، بغلش کنم، بهش بگم دمت گرم که تیمت رو نمی‌فروشی. دمت گرم که جلوی حرف زور کوتاه نمیای حتی اگه چندتا گنده‌بک اذیتت کنند. دمت گرم پسر. بعدش هم باهم بریم پیش اونایی که اذیتت کردند.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от خبر ورزشی khabarvarzeshi (@khabar.varzeshi)

بسیاری از کاربران ضمن محکوم کردن این کودک آزاری عنوان کردند که کودکی به این سن چرا باید بجای نحصیل چوپانی کند. به گفته بسیاری از کاربران، این کودک کار باید درس بخواند تا بتواند آینده خوبی برای خود رقم بزند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала