انصراف غیرمنتظره خواننده پرطرفدار پاپ به احترام فرزند استاد آواز ایران +ویدئو

© Photo / IRNAواکنش پسرهنرمند نامدار ایرانی به ادعای احمدی‌نژاد
واکنش پسرهنرمند نامدار ایرانی به ادعای  احمدی‌نژاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2021
اشتراک
علیرضا طلیسچی خواننده جوان و پرطرفدار ایرانی به احترام فرزند استاد آواز ایران از نظرسنجی بهترین خواننده دهه نود کشور انصراف داد.

به گزارش اسپوتنیک، در نظرسنجی رسانه تی وی پلاس که با هدف انتخاب بهترین خواننده ده نود صورت گرفته است خواننده جوان پرطرفدار پاپ موسیقی ایران، علیرضا طلیسچی در حالی که در صدر جدول آمار نظرسنجی قرار داشت، از این رقابت به احترام همایون شجریان، فرزند خسروی شیرین سخنان انصراف داد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от شبکه تی وی پلاس (@tvpluss)

او در ویدئویی که در رسانه تی وی پلاس منتشر شده است، صحبت‌های خود را با خواندن چند بیت شعر آغاز کرده و از حضور پرشور دوستداران هنر موسیقی در نظرسنجی انتخاب بهترین خواننده دهه نود کشور تقدیر و تشکر کرده است. و در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد در حال حاضر در صدر جدول نظرسنجی قرار دارد و به احترام مقام فاخر فرزند استاد آواز ایران از این حضور انصراف داده است. او در انتها برای تمام خوانندگان ایرانی آرزوی موفقیت کرده و صحبت‌هایش را به پایان رساند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от تهران كنسرت (@tehranconcert)

تعدادی از کاربران حرکت خواننده پاپ ایرانی را جسورانه دانسته و ایشان را برازنده بهترین‌ها معرفی کردند. تعدادی دیگر از این نتیجه ناراضی بوده و نظرسنجی را نادرست خوانده‌‌اند و به این نتایج اعتراض کردند. عده‌ای دیگر از کاربران وضع بد مملکت را عامل درست نبودن نظرسنجی دانستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала