آماده سازی مقدمات برای متهم کردن دولت سوریه به استفاده از سلاح شیمیایی

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر آماده سازی مقدمات برای متهم کردن دولت سوریه به استفاده از سلاح شیمیایی
 آماده سازی مقدمات برای متهم کردن دولت سوریه به استفاده از سلاح شیمیایی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.04.2021
اشتراک
ستیزه جویان مخالف سوریه در حال آماده سازی مقدماتی در ادلب هستند تا ارتش سوریه را به استفاده از سلاح های شیمیایی متهم کنند.

به گزارش اسپوتنیک، دریادار الکساندر کارپف، معاون رئیس مرکز آشتی طرف های درگیر در سوریه گفت: تروریست ها در حال آماده سازی اقداماتی در منطقه کاهش تنش ادلب هستند تا نیروهای دولت سوریه را به استفاده از سلاح شیمیایی متهم کنند.

کارپف در نشست خبری گفت:" در برابر تصویب تصمیم غیرمنطقی توسط سازمان منع سلاح های شیمیایی برای محدود کردن حقوق سوریه در این سازمان، گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه شبه نظامیان سازمان تروریستی حیات تحریر الشام (ممنوع در فدراسیون روسیه) در حال آماده سازی اقداماتی هستند تا نیروهای دولت سوریه را به استفاده از سلاح های شیمیایی در منطقه کاهش تنش ادلب متهم کنند."

وی افزود افراط گرایان در حال تحویل مواد سمی از اردوگاه تل تون در مجاورت ادلب و مناطق جسرالشغور و بدام هستند. به گفته کارپف، همچنین فعالیت های کلاه سفیدها در نزدیکی روستای مرج-الاجان تشدید شده است.

وی گفت: " تروریست ها قصد دارند از قربانیان اقدامات خود برای بی اعتبار کردن دولت رسمی سوریه استفاده کنند. مرکز آشتی طرف های متخاصم روسیه از فرماندهان گروه های مسلح غیرقانونی می خواهد تا تحریکات مسلحانه را کنار بگذارند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала