عراق: به هیچ سرباز آمریکایی یا خارجی نیازی نداریم

© AFP 2023 / Ali Al-Saadiعراق: به هیچ سرباز آمریکایی یا خارجی نیازی نداریم
عراق: به هیچ سرباز آمریکایی یا خارجی نیازی نداریم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.04.2021
اشتراک
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اظهار داشت که کشورش تنها نیاز به نیروهای امنیتی عراقی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، یحیی رسول، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اظهار داشت که دستور کار عملیات خروج نیروهای خارجی وجود دارد که طی مراحلی بعد از دیدار کمیته فنی که به دستور مصطفی الکاظمی، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تشکیل شده، مشخص می‌شود و ریاست این کمیته‌ را رئیس ستاد ارتش برعهده دارد.

تصمیم آمریکا برای خروج از عراق جدی نیست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2021
تصمیم آمریکا برای خروج از عراق جدی نیست

رسول تصریح کرد: عراق نیازی به هیچ سرباز آمریکایی یا خارجی که سلاح حمل می‌کند و در کنار نیروهای عراقی می‌جنگند، ندارد عراق تنها نیاز به نیروهای امنیتی عراق دارد. عراق با ائتلاف ناتو همکاری می‌کند و هدف از این همکاری آموزش و مجهز ساختن فرماندهی نظامی است. عراق نیروهای آموزش دیده دارد و می‌تواند به دفاع از ملت و کشور بپردازد.

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق افزود: کمیته‌های تحقیق به کارشان ادامه می‌دهند و تلاش‌های اطلاعاتی در مساله هدف‌ گیری مقرها، فرودگاه‌ها و هیئت‌های دیپلماتیک با موشک‌ها و پیگرد منابع حملات ادامه می‌یابند. نتایج نیز توسط فرماندهی عالی نظامی اعلام می‌شوند. هدف گیری فرودگاه یا هر نقطه دیگر با موشک‌ها؛ موشک‌هایی که هوشمند نیستندانجام می‌شود و آنها تاسیسات و پایگاه‌های نظامی عراقی را هدف می‌گیرند و قربانیانشان عراقی‌ها هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала