واکنش روسیه به خروج نیروهای آمریکا و ناتو از افغانستان: میلیاردها دلار پول به باد رفت

© Sputnik / Vitaly Podvitski واکنش روسیه به خروج نیروهای آمریکا و ناتو از افغانستان: میلیاردها دلار پول به باد رفت
واکنش روسیه به خروج نیروهای آمریکا و ناتو از افغانستان: میلیاردها دلار پول به باد رفت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2021
اشتراک
وزارت امور خارجه روسیه در مورد خروج نیروهای آمریكا و ناتو از افغانستان اعلام نمود که میلیاردها دلار پول به داخل شن و ماسه رفت.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام نمود که خروج نیروهای آمریکایی و ناتو از افغانستان به گونه ای است که میلیاردها دلار پول به باد رفته است.

در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه آمده است که میلیاردها دلار آموزش برای نیروهای امنیت ملی افغانستان در شن و ماسه فرو رفته است (به باد رفته است). به رسمیت شناختن این واقعیت که مشکلات افغانستان هیچ راه حلی نظامی ندارد، تنها پس از یک دهه کار به آمریکایی ها ثابت شد".

این وزارتخانه خاطرنشان كرد كه ایالات متحده و سایر كشورهای ناتو با ترك کابل، این قول را دادند که ادامه حمایت از نیروهای امنیتی افغانستان را انجام دهند. در ادامه بیانیه فوق آمده است: "اینکه آیا آنها در انجام این کار موفق خواهند شد یا خیر، سوال بزرگی است، زیرا بیش از 20 سال این اتحادیه نتوانسته است از عهده ایجاد ساختارهای قدرتمند محلی آماده برای غلبه بر جنگ در افغانستان برآید که می تواند به طور مستقل از کشور محافظت کند و از نظم و قانون در آن اطمینان حاصل کند.".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала