مسکو: اخراج دیپلمات های روس از استونی، لتونی و لیتوانی تلافی خواهد شد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyمسکو: اخراج دیپلمات های روس از استونی، لتونی و لیتوانی تلافی خواهد شد
مسکو: اخراج دیپلمات های روس از استونی، لتونی و لیتوانی تلافی خواهد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2021
اشتراک
ماریا زاخارووا سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه درباره اخراج دیپلمات های روس از کشورهای حوزه بالتیک من جمله لتونی، لیتوانی و استونی اظهار داشت که این کشور ها در پاسخ روسیه تردید نداشته باشند.

به گزارش اسپوتنیک؛ ماریا زاخارووا سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه درباره اخراج دیپلمات های روس اظهار داشت که این کشور ها در پاسخ روسیه تردید نداشته باشند.

لتونی به نشان هبستگی با چک، چند دیپلمات روس را اخراج می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2021
لتونی به نشان هبستگی با چک، چند دیپلمات روس را اخراج می کند

امروز کشورهای لیتوانی، لتونی و استونی اعلام کردند که تعدادی از دیپلمات های روس را اخراج می‌کنند: لیتوانی دو دیپلمات و لتونی و استونی هر کدام یک دیپلمات روس را اخراج می‌کنند.
ماریا زاخارووا سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به این اقدامات گفت :" دولت های این کشورها (استونی، لتونی و لیتوانی) تردید نداشته باشند که روسیه به این اقدامات پاسخ می دهد. دیپلمات های می‌توانند حدس بزنند و تعیین کنند که کدام یک از آنها باید چمدان خود را ببندد."

از سوی دیگر زاخارووادر خصوص واکنش غرب به حضور روسیه در سمت آبهای نزدیک اوکراین اظهار نظر کرد. ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز جمعه گفت که مسکو تعجب می کند که چرا غرب چنین توجه مازادی به رزمایش های برنامه ریزی شده روسیه در خاک خود نشان می دهد؛ ایالات متحده آمریکا و اروپا مملو از تخیلاتی درباره تهدید افسانه ای روسیه هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала