پیام سالانه ولادیمیر پوتین به پارلمان روسیه

© Sputnik / Mikhail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2021
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای هفدهمین بار پیام سالیانه خود را به مجمع فدرال، پارلمان روسیه ایراد می کند.

به گزارش اسپوتنیک، این اولین مراسم دارای ابعاد بزرگ در امسال با شرکت  رئیس جمهور فدراسیون روسیه است که کاملاً حضوری برگزار می شود. در این مراسم اعضای دولت روسیه ، نمایندگان مجلس دوما و سناتورها و همچنین استانداران کشور حضور دارند.

پوتین قول داد به تحریکات علیه روسیه پاسخ سریع و شدیدی داده شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2021
پوتین قول داد به تحریکات علیه روسیه پاسخ سریع و شدیدی داده شود

ولادیمیر پوتین  در ابتدای پیام خود به مجمع فدرال، تصریح کرد ویروس کرونا در روسیه هنوز به طور کامل از بین نرفته است. وی خاطرنشان ساخت این عفونت همچنان یک تهدید مستقیم است و از شهروندان خواست واکسن کرونا بزنند چون راه دیگری وجود ندارد.

رئیس جمهور روسیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسکو نمی خواهد پل ها را در روابط حتی با مخالفان خود بسوزاند اما اگر آنها خود این را می خواهند، باید آماده روبرو شدن با پاسخ سریع و شدید روسیه باشند.

به گفته وی ، روسیه می خواهد با همه شرکت کنندگان در ارتباطات بین المللی از جمله با کسانی که روابط ما اخیراً با آنها حداقل پیشرفت نداشته، روابط خوبی داشته باشد. رهبر روسیه گفت ما نمی خواهیم پل ها را بسوزانیم اما اگر کسی حسن نیت ما را بی تفاوتی یا ضعف بداند و خودش قصد داشته باشد این پل ها را منفجر کند، باید بدانند که پاسخ روسیه نامتقارن ، سریع و شدید خواهد بود."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала