آیا بهترین ویتامین برای پوست صورت را می شناسید؟

© Depositphotos.com / Bit245آیا بهترین ویتامین برای پوست صورت را می شناسید؟
آیا بهترین ویتامین برای پوست صورت را می شناسید؟  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2021
اشتراک
مهمترین محصولات و ویتامین ها برای پوست صورت عبارتند از آ، ای، سی و ب. پزشکان خودن محصولاتی که حاوی این ویتامین ها است را برای بدن توصیه می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، مارینا شستووا متخصص زیبایی در کلینیک زیبایی و سلامت اعلام نمود که پوست تمیز و درخشان نتیجه یک رژیم مناسب است که در آن ویتامین های A ، E ، C و B باید وجود داشته باشد.

پوست صاف و آینه ای با این ۱۲ ماده غذایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2021
پوست صاف و آینه ای با این ۱۲ ماده غذایی

این متخصص می گوید: "ویتامین سی تأثیر مثبتی بر دیواره عروق دارد، بنابراین باید در رژیم غذایی مویز، لیمو، پرتقال، انگور فرنگی و اسفناج را بگنجانید. ویتامین E مهم است - آنتی اکسیدانی که باعث تجدید سلول می شود: ویتامین ای در آووکادو و کلم بروکلی وجود دارد. ویتامین A نیز یک آنتی اکسیدان است و مقدار زیادی از آن در سیب زمینی، هویج، انبه وجود دارد. گندم سیاه منبع ارزشمند ویتامین های گروه B است. "

به یاد بیاورید که کمبود ویتامین B می تواند منجر به پیری زودرس پوست، ایجاد لکه های تیره، ترک در گوشه های دهان و التهاب لب شود.

یشترین ویتامین E در بادام خشک، دانه کاج ، فندق و تخمه آفتابگردان وجود دارد. ویتامین های فوق العاده در آجیل ها غنی از ویتامین های گروه B ، به خصوص B1 و B6 هستند و همچنین دارای غلظت بالایی از مس، فسفر، منیزیم، منگنز و سلنیوم هستند. بادام به طور کلی از ترکیب ویتامین و مواد معدنی یکسان، با محتوای بالای ویتامین B2 متمایز می شود. و دانه کاج سرشار از ویتامین A نیز است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала