مجلس ایران دو هفته تعطیل شد

© Photo / IRNA مجلس شورای اسلامی در ایران
 مجلس شورای اسلامی در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.04.2021
اشتراک
از هفته آینده به مدت دو هفته جلسات علنی مجلس برگزار نمی‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، احمد امیرآبادی فراهانی‌ روز 19 آوریل (دوشنبه) با اشاره به مصوبه هیات رئیسه درباره اجرای پروتکل‌های ستاد کرونا اعلام کرد که براساس این تصمیم مجلس شورای اسلامی از هفته آینده به مدت دو هفته جلسه علنی نخواهد داشت و نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود خواهند رفت.

آرتاک داوتیان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارمنستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2021
گفتگوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارمنستان با سفیر ایران

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: «نمایندگان مجلس طبق روال بعد از حضور به مدت 3 هفته در مجلس و برگزاری جلسات علنی، برای یک هفته و به منظور سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند که بعد از پایان تعطیلات عید نوروز قرار بود، مجلس چهار هفته جلسه علنی داشته باشد و بعداز آن نمایندگان به مدت یک هفته و همزمان با شب‌های احیاء به حوزه‌های انتخابیه خود بروند. اما اکنون با وجود شیوع موج چهارم کرونا و وضعیت قرمز تهران و بسیاری از شهرهای کشور این تصمیم تغییر پیدا کرد.

به موجب مصوبه هیات رئیسه مجلس و تاکید به وکلای ملت، از آنها خواسته شده تا در مدت حضور دو هفته‌ای خود در حوزه‌های انتخابیه از برگزاری ملاقات‌های مردمی برای حفظ جان ملت عزیز خودداری کرده و برای پیگیری و حل مشکلات موکلان خود، جلسات خود را با حداقل حضور افراد و بیشتر به صورت تلفنی و از طریق فضای مجازی برگزار کنند.

این تصمیم هیات رئیسه مجلس با توجه به افزایش تعدادفوتی‌های ناشی از شیوع کرونا و توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و صیانت از جان و سلامتی مراجعات مردمی و کارکنان مجلس شورای اسلامی اتخاذ شده است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала