نگرانی از روند افزایش فوتی های کرونا در تهران

CC BY 4.0 / IRNA / محسن هاشمی
محسن هاشمی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2021
اشتراک
رئیس شورای شهر تهران در خصوص روند افزایش فوتی های کرونا در تهران ابراز نگرانی کرد و بیان داشت که این روند از بازگشت به شرایط وخیم گذشته خبر می دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، محسن هاشمی روز یکشنبه در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه شورا بیان داشت: تشدید تلفات کرونایی در تهران، موجب نگرانی شده است و رسیدن آمار تلفات تهران به بیش از ۱۳۰ نفر روزانه و روند افزایشی آن، از بازگشت شرایط وخیم پاییز گذشته خبر می دهد.

وی خاطر نشان کرد که متاسفانه محدودیت های دیرهنگام ایجاد شده نیز تاکنون تاثیرگذار نبوده است و گفت: با توجه به اینکه بخش عمده خدمات ارائه شده توسط مدیریت شهری، جزو فعالیت های ضروری مورد نیاز شهروندان است، از مسئولان مدیریت شهری انتظار داریم مساله واکسیانسیون پرسنل صف مقدم شهرداری تهران، که بدون تعطیلی و وقفه در حال خدمت رسانی و در معرض ابتلا به بیماری کرونا هستند را پیگیری کنند.

هاشمی افزود: پاکبانان زحمت کش، کارگران میادین میوه وتره بار، کارکنان شهروند و پرسنل بخش سلامت شهرداری بصورت جدی در معرض ابتلا به کرونا هستند و با توجه به موافقت رییس جمهور با تامین واکسن توسط دستگاه های عمومی و خصوصی، شرکت شهر سالم می تواند در این حوزه ورود کرده و کارکنان پرخطر را دراولویت واکسیانسیون قرار دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала