مکرون خواستار ترسیم خطوط قرمز در رابطه با روسیه شد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر مکرون خواستار ترسیم خطوط قرمز در رابطه با روسیه شد
مکرون خواستار ترسیم خطوط قرمز در رابطه با روسیه شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2021
اشتراک
رئیس جمهور فرانسه از نیاز غرب برای تعیین خطوط قرمز در رابطه با روسیه سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در گفتگو با کانال تلویزیونی CBS آمریکا گفت که در روابط با روسیه تعیین خطوط قرمز لازم است که برای نقض آن مجازات اعمال می شود.

به گفته ماکرون، کشورهای غربی باید یک رویکرد دو طرفه ایجاد کنند. " اول، گفتگو. و من کاملاً از آمادگی رئیس جمهور شما برای گفتگو حمایت می‌کنم و اطمینان دارم که رئیس جمهور پوتین ممکن است آماده از سرگیری گفتگو باشد. رهبر فرانسه گفت؛ اما اگر سیستمی را بخواهیم که از نظر کنترل تسلیحاتی بهتر باشد، اگر ما می خواهیم بسیاری از منازعات موجود در جهان را به ثبات برسانیم، ما نیاز به یک گفتگوی آزاد و صادقانه با روسیه داریم.

در عین حال، وی افزود، در صورت بروز اختلافات باید به روسیه سیگنال های روشن داده شود. وی همچنین خاطر نشان کرد که این تحریم ها "به تنهایی کافی نیست" اما در مجموعه اقدامات لازم گنجانده شده است.

رئیس جمهور فرانسه به زودی با ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه گفتگو خواهد کرد. این تصمیم پس از دیدار مکرون با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، توسط کاخ الیزه اعلام شد که در آن، درباره اوضاع وخیم دونباس بحث شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала