تکرار تراژدی تلف شدن گربه‌ماهی‌ها در سواحل مکران +ویدئو، عکس

© Sputnik / Shiva Abshenassماهی بندر عباس
ماهی بندر عباس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.04.2021
اشتراک
فاجعه تلف شدن گربه‌ماهی‌ها در ساحل جاسک کهنه بار دیگر تکرار شد.

به گزارش اسپوتنیک، شهروندی ایرانی از ساحل جاسک کهنه در غرب شهر جاسک در استان هرمزگان در جنوب ایران، در فضای مجازی ویدئویی منتشر کرد که نشان می‌دهد در این ساحل، گربه‌ماهی‌ زیادی روی ساحل افتاده‌اند و تلف شدند که طول این فاجعه ۸ تا ۱۰ کیلومتر ادامه دارد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Rouydad24 (@rouydad24.ir)

محمد رادمهر، فرماندار جاسک نیز در این‌باره گفت: «متاسفانه بار دیگر عصر دیروز در ساحل جاسک کهنه در غرب شهر جاسک شاهد تلف شدن گربه‌ماهی‌ها بودیم و شاهدان عینی آن را دردناک‌تر از قبل می‌دانند و طول این فاجعه را ۸ تا ۱۰ کیلومتر تخمین زده‌اند و این اتفاق برای دومین بار متوالی، در فرودین امسال است که در ساحل جاسک شاهد تلف شدن گربه‌ماهی‌ها هستیم.»
وی همچنین عنوان کرد: «این فاجعه غیرطبیعی به‌نظر می‌رسد و ما همواره پیگیر موضوع هستیم و موارد را از طریق همین خبرگزاری به اطلاع عموم می‌رسانیم.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Rouydad24 (@rouydad24.ir)

برخی از کاربران متعجب‌اند از این اتفاق و عنوان می‌کنند مگر اکوسیستم گربه‌ماهی‌ها با سایر آبزیان متفاوت است که چنین اتفاق رخ داده است؟ برخی از کاربران دلیل این اتفاق را فعال شدن گسل‌های اقیانوس هند عنوان می‌کنند. جمعی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند این گربه‌ماهی‌ها خودکشی را به صید شدن توسط چینی‌ها ترجیح می‌دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала