تبدیل خانه‌ای در تهران به مزرعه بیت‌کوین

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر تبدیل خانه‌ای در تهران به مزرعه بیت‌کوین
تبدیل خانه‌ای در تهران به مزرعه بیت‌کوین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2021
اشتراک
ماموران پلیس ۴۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را از یک واحد مسکونی در محدوده ستارخان کشف و ضبط کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرهنگ ضرغام آذین، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این باره گفت: مدتی قبل به دنبال دریافت خبرهایی از منابع اطلاعاتی و خبری در خصوص تبدیل یک واحد مسکونی به محلی برای استخراج غیرقانونی بیت‌کوین و خرید و فروش دستگاه‌های ماینر، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ستارخان قرار گرفت.

انهدام شبکه قاچاق بیت کوین در تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2021
انهدام شبکه قاچاق بیت کوین در تهران

وی با بیان اینکه ماموران پس از اطمینان از گزارش‌ منابع خبری هماهنگی لازم را با مقام قضایی انجام داده و مجوز عملیات را دریافت کردند، گفت: با حضور ماموران در محل مشاهده شد که این واحد مسکونی به مزرعه استخراج غیرقانونی بیت کوین تبدیل شده و علاوه بر آن خرید و فروش ماینر و خدمات پس از فروش آن نیز به طور گسترده در محل انجام می‌شود.

آذین با تاکید بر اینکه تمامی این اقدامات بر خلاف قانون و بدون هرگونه مجوزی انجام می‌شد، گفت: در مجموع ماموران ۴۰۰ دستگاه ماینر را از این محل کشف و ضبط کردند که البته تعدادی از این دستگاه ها فعال نبوده و برای فروش یا تعمیر در محل قرار داشت اما تعدادی از آنها نیز فعال و در حال استخراج ارز دیجیتال بودند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در این رابطه هفت نفر شامل سه زن و چهار مرد نیز دستگیر شدند، اظهارکرد: برای دستگیر شدگان پرونده‌ای جداگانه تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. واحد مسکونی نیز با حکم قضایی پلمب شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала