حمله به کشتی اسرائیلی در حوالی امارات

© REUTERS / ABDEL HADI RAMAHIحمله به کشتی اسرائیلی در حوالی امارات
حمله به کشتی اسرائیلی در حوالی امارات - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2021
اشتراک
شناور اسرائیلی که با کمپانی "ری شیپینگ" مرتبط است، شرکتی که مالک کشتی صدمه دیده اسرائیلی در ماه فوریه بود در نزدیکی آب های امارات مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جروزالم پست، بر اساس اخبار المیادین، روز سه شنبه یک کشتی اسرائیلی به نام هایپریون وابسته به شرکت PCC اسرائیلی در نزدیکی ساحل امارت فجیره در امارات متحده عربی مورد حمله قرار گرفت.

تمجید وزیر دفاع آمریکا از تل ‌آویو پس از خرابکاری در نطنز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2021
تمجید وزیر دفاع آمریکا از تل ‌آویو پس از خرابکاری در نطنز

اطلاعات موجود در MarineTraffic.com نشان می دهد هایپریون، یک شناور با پرچم باهاما در حال قایقرانی است که در سواحل فجیره توقف کرده است.

ارتش اسرائیل از اظهار نظر در مورد گزارش ها خودداری کرد، این حمله تنها چند روز پس از حمله ادعایی اسرائیل به تأسیسات هسته ای نطنز ایران و دقیقاً یک هفته پس از حمله کشتی ایرانی ساویز توسط حمله اسرائیلی ادعا شده در دریای سرخ صورت گرفت.

یک مقام آمریکایی به نیویورک تایمز گفت که اسرائیل به ایالات متحده اطلاع داد كه مسئول حمله روز سه شنبه به كشتی باری ایرانی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز چهارشنبه تأیید کرد که ساویز حدود ساعت ۶ صبح روز سه شنبه به دلیل انفجار در دریای سرخ در ساحل جیبوتی آسیب جزئی دید و افزود که علت در دست بررسی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала