مرکل زمان واکسیناسیون خود با آسترازنکا را لغو کرد

© Sputnik / Sergey Guneev مرکل تزریق واکسیناسیون با آسترازنکا را لغو کرد
 مرکل تزریق واکسیناسیون با آسترازنکا را لغو کرد   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2021
اشتراک
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، به طور اینترنتی تزریق واکسن آسترازنکا را لغو کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه بیلد، مرکل قرار بود روز یکشنبه 11 آوریل برای واکسیناسیون به درمانگاه برود. تاریخ ثبت فردی به نام آنگلا مرکل در این درمانگاه دقیقاً مشابه تاریخ صدراعظم آلمان - 17 ژوئیه 1954 بود. این واکسن قرار بود با آسترازنکا انجام شود. با این حال ، قرار ملاقات آنلاین انجام این واکسن در این روز و تاریخ لغو شد.

افزایش تعداد مبتلایان به ویروس جهش یافته کرونا در آلمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2021
افزایش تعداد مبتلایان به ویروس جهش یافته کرونا در آلمان

در این مقاله آمده است كه صدر اعظم می تواند واكیناسیون را به دلیل جلسه رهبران اتحادیه دموكرات مسیحی (CDU) و اتحادیه سوسیال مسیحی (CSU) به تعویق بیندازد.

سخنگوی دولت استفن سایبرت به نوبه خود، تأكید كرد كه مرکل هنگام واكسیناسیون شدن این موضوع را به مردم اطلاع خواهد داد.

پیش از این در خبرها آمده بود که  آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان گفت: استفاده از واکسن "اسپوتنیک وی" در اتحادیه اروپا ملزم تأیید آژانس دارویی اروپا است. اگر اتحادیه اروپا آن را سفارش ندهد، آلمان این کار را به تنهایی انجام می دهد.

صدراعظم آلمان در پاسخ به این سوال که امکان خرید واکسن "اسپوتنیک وی" توسط آلمان وجود دارد، گفت: ما باید از تمام واکسن‌هایی که توسط آژانس دارویی اروپا تایید می‌ شوند در داخل اتحادیه اروپا استفاده کنیم. من می‌توانم سفارش اروپایی انجام بدهم. اگر چنین سفارش انجام نشد که من هنوز نشانه ‌ای آن نمی‌بینیم، پس ما باید خودمان دست به کار شویم. این امکان وجود دارد و ما این کار را خواهیم داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала