بازگشت پرنس هری به انگلیس برای خاکسپاری پدربزرگش

© AP Photo / Matt Dunhamبازگشت پرنس هری به انگلیس برای خاکسپاری پدربزرگش
بازگشت پرنس هری به انگلیس برای خاکسپاری پدربزرگش - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2021
اشتراک
پرنس هری برای خاکسپاری شاهزاده فیلیپ، پدربزرگش به لندن بازگشت.

به گزارش اسپوتنیک، شاهزاده هری، نوه ملکه الیزابت برای شرکت در مراسم تدفین پدر بزرگش از کالیفرنیا به انگلیس بازگشت.

جانشین ملکه انگلیس چه کسی ست؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2021
پرنس فیلیپ همسر الیزابت دوم درگذشت

وی به محض ورود به مدت ده روز باید قرنطینه شود و در صورتی که آزمایش کرونای او منفی باشد، این مدت می تواند به پنج روز کاهش یابد. با این حال می تواند در مراسم خاکسپاری پدربزرگش شرکت کند، زیرا براساس فرمان دولت این کشور، افرادی که از خارج به این کشور آمده اند می توانند در مراسم تدفین اعضای خانواده و دوستان خود شرکت کنند.

خاطر نشان شده که هری در کاخ کنزینگتون اقامت خواهد داشت.

پیش ازاین گزارش شده بود که شاهزاده هری قرار است به تنهایی به لندن برود و "مگان" همسرش، او را همراهی نخواهد کرد. رسانه‌های بریتانیا اعلام کردن که مگان به دلیل بارداری و نگهداری از فرزندشان امکان حضور در لین مراسم را نخواهد داشت.

گفتنی است این اولین مواجهه پرنس هری با اعضای خانواده سلطنتی پس از مصاحبه جنجالی همسرش مگان مارکل در آمریکا است. هری و مگان یک سال قبل به آمریکا کوچ کردند و از وظایف و عناوین سلطنتی چشم‌ پوشیدند. آن مصاحبه حاوی ادعاهایی چون “نژادپرستی” و به حاشیه رانده شدن مگان بود. مگان فاش کرد که در کاخ طوری آزار می‌دید که به فکر خودکشی افتاد. هری نیز گفت از طریق مگان پی برد که مثل یک اسیر زندگی می‌کند. او افزود پدرش چارلز و برادرش ویلیام نیز در همان سیستم گیر افتاده‌اند اما نمی‌توانند خود را بیرون بکشند.

مراسم خاکسپاری شاهزاده فیلیپ، همسر الیزابت دوم، ملکه انگلیس که در روز جمعه در سن 99 سالگی درگذشت،  روز شنبه آینده 17 آوریل در کاخ باکینگهام برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала