فیلم رهگیری هواپیمای شناسایی آمریکا توسط جنگنده روسی میگ -31 منتشر شد

© Sputnik / Nina Padalko /  مراجعه به بانک تصاویر فیلم رهگیری هواپیمای نیروی شناسایی آمریکا توسط جنگنده روسی میگ -31 منتشر شد
فیلم رهگیری هواپیمای نیروی شناسایی آمریکا توسط جنگنده روسی میگ -31 منتشر شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.04.2021
اشتراک
وزارت دفاع روسیه ویدئوی اسکورت هواپیمای شناسایی RC-135 آمریکایی میگ 31 روسی بر فراز آبهای اقیانوس آرام را منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در این ویدئو پرواز میگ 31 برای رهگیری هواپیمای شناسایی آمریکایی مشاهده می شود.

​یادآور می شود پیشتر مرکز ملی کنترل دفاع روسیه اطلاع داده بود جنگنده روسی میگ -31 برای رهگیری هواپیمای شناسایی RC-135 آمریکا بر فراز اقیانوس آرام به آسمان بلند شد.

در اطلاعیه منتشره آمده است: " یک جنگنده میگ -31 نیروهای پدافند هوایی منطقه نظامی شرقی برای شناسایی هدف هوایی و جلوگیری از نقض مرز دولتی فدراسیون روسیه ، به آسمان شد. خدمه این جنگنده روسی هدف هوایی را به عنوان یک هواپیمای استراتژیک شناسایی RC-135 نیروی هوایی ایالات متحده شناسایی کرده و آن را بر فراز اقیانوس آرام اسکورت نمودند."

خاطرنشان می شود که جنگنده روسی پس از دور شدن هواپیمای نظامی خارجی از مرز دولتی فدراسیون روسیه ، سالم به فرودگاه محل استقرار خود بازگشت.

در این اطلاعیه تأکید می شود : "پرواز جنگنده روسی در مطابق کامل با قوانین بین المللی استفاده از حریم هوایی انجام شده و از نقض مرزهای دولتی فدراسیون روسیه  جلوگیری شده است."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала