سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت شبانه‌روزی در ایران +ویدئو

© Sputnik / Somayeh Pasandideآدامس منو کی خورد
آدامس منو کی خورد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.04.2021
اشتراک
ویدئوی سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت شبانه‌روزی در ایران بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از حادثه سرقت مسلحانه در یکی از سوپرمارکت‌‌های شبانه روزی در ایران در فضای مجازی منتشر می‌شود که حواشی بسیاری به دنبال داشته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Urmiye Club | اروميه كلوب (@urmiyeclub)

ویدئو نشان می‌دهد که سرقت مسلحانه فقط به خاطر دو گونی برنج و چند عدد مرغ منجمد صورت گرفته است اما برخلاف اخبار اولیه که گفته می‌شد این حادثه در میدان کوثر کرمان رخ داده است، این اتفاق در شهر کرمان رخ نداده است و همچنان تحقیقات برای مشخص شدن شهر ادامه دارد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Rokna NEWS / پایگاه خبری رکنا (@rokna.news)

کوروش احمد یوسفی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمان نیز با انتشار اطلاعیه‌ای ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی در خصوص وقوع سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در میدان کوثر را تکذیب کرد و گفت: «با تمهیدات ویژه پلیس، امنیت کامل در شهرستان کرمان برقرار بوده و  کلیپ  منتشر شده مربوط به شهرستان کرمان نیست.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

کاربران بسیاری ضمن ابراز تاسف از اینکه بسیاری تحت فشار اقتصادی به دزدی روی آورده‌‌اند، عنوان می‌کنند مسئولین باید جوابگوی این بی‌نظمی و اتفاقات ناخوشایند از جمله افزایش دزدی‌ها و ناامنی باشند. برخی از کاربران در کامنت‌ها عنوان می‌کنند این سرقت مربوط به یکی از شعب افق کوروش در زاهدان می‌باشد و معتقدند تنها دلیل این اتفاق فقر و بی‌تفاوتی مسئولین به شرایط سخت حاضر در جامعه ایران می‌باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала