تاکید یک روحانی دیگر به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی +ویدئو

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر جدید ترین اظهارنظر درباره ضرورت زدن ماسک بهداشتی در شرایط فعلی
جدید ترین اظهارنظر درباره ضرورت زدن ماسک بهداشتی در شرایط فعلی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.04.2021
اشتراک
ویدئوی یک روحانی که زائران را به نزدن ماسک در مکان‌های مذهبی دعوت می‌کند با واکنش‌های کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آنکه ویدئویی از یک روحانی در اتوبوس منتشر شد که زائران حرم امام رضا (ع) را به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت کرد و در ویدئویی دیگر برای صحبت‌های خود دلیل آورد ویدئویی دیگر از یک روحانی دیگر در فضای مجازی منتشر شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от امروز نیوز 🇮🇷 (@emrouznews)

این ویدئوی تازه منتشر شده نیز در باب عدم نیاز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مکان‌های مذهبی منتشر شده است و این روحانی ضمن پرداختن به صحبت‌های روحانی کاروانی که گفته بود در حرم نیاز به ماسک زدن نیست و تایید این صحبت‌ها، عنوان کرد افراد کم عقیده و کم اطلاع از مذهب نظرات مخالفی مطرح می‌کنند، وی مخالفان را به مناظره دعوت کرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от tadbireshargh (@tadbireshargh)

کاربران بسیاری معتقدند باید به صورت جدی با این افراد برخورد شود تا درس عبرتی برای سایرین شود و برخی به خود اجازه ندهند این چنین بی‌نظمی در کشور ایجاد کنند. کاربرانی مخالف نظرات این روحانیون هستند و معتقدند تا زمانی که واکسیناسیون عمومی صورت نگرفته است ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی بهترین راه برای مانع شدن از گسترش ویروس کرونا می‌باشد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Urmiye Club | اروميه كلوب (@urmiyeclub)

کاربرانی نیز به نمونه‌های پیشین چنین توصیه‌هایی در فضای مجازی اشاره می‌کنند که برخی برای اطمینان از عدم انتقال ویروس کرونا از طریق مکان‌های مذهبی به لیس زدن این مکان‌ها پرداخته بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала