گزارش و تحلیل

ارزش به ظاهر ایرانی ها نزد ملت ایران، "برو گمشو"

© Sputnik / Vladimir Astapkovichارزش به ظاهر ایرانی ها نزد ملت ایران، "برو گمشو"
ارزش به ظاهر ایرانی ها نزد ملت ایران، برو گمشو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.04.2021
اشتراک
در حالی که ملت ایران در شدید ترین شرایط بحرانی به دلیل تحریم های ظالمانه بین المللی قرار دارند برخی افراد هستند که به زبان فارسی صحبت می کنند و مدعی ایرانی بودن هستند اما عملا بدترین دشمنان ملت ایران به شمار می آیند.

نمی دانم خانواده فردی که قبلا یک ورزشکار تیم ملی بود و امروزه افتخار می کند زیر پرچم کشوری دیگر با نماینده ایران بازی می کند  او را شکست می دهد چگونه می توانند چشم در چشم دیگران بگذارند.

شاید وی تصور می کرد با اصرار بر بازی کردن با یک ورزشکار اسرائیلی می تواند تابو شکنی کند و نام و اسم و رسمی در سطح بین المللی به دست آورد یا اینکه با سوء استفاده از این جریان پناهندگی کشوری دیگر را به دست آورد، اما بر کسی پوشیده نیست که وی اگر در ایران باقی می ماند اجر و قرب بیشتری نزد مردم کشور اش پیدا می کرد.

بماند که برخی حتی کارشان به تغییر دین خود و یا همجنس بازی و یا ... نیز کشیده شده تا بتوانند پناهندگی کشوری دیگر را دریافت کنند.

حالا اینها به کنار، به هر حال هر کدامشان باید اوضاع زندگی خودشان را بسنجند و ببینند چه بودند و چه شده اند.

گو اینکه عموم این افراد، افرادی هستند که در ایران نمی توانستند به جایی برسند و مجبور می بودند در پست ترین شرایط زندگی کنند و به هر حال به بهانه ای خود را آویزان کشورهای دیگر یا مجامع بین المللی و یا سازمان های بین المللی کرده اند.

افرادی که برای تخریب وطن خود از هیچ ابزاری دریغ نمی کنند.

روسیه در میان ایران و اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.03.2021
گزارش و تحلیل
روسیه در میان ایران و اسرائیل

اما نکته بسیار جالب این بود که برخی از اینها مثلا در ترکیه اخیرا در تظاهرات ضد دولتی این کشور نیز شرکت کرده بودند و بازداشت شده اند و قرار است آنها را دیپورت کنند.

آخر شماها با ایران مشکل دارید با ترکیه مشکلتان چیست؟

گویند مشت نمونه خروار، مشکل اینها خودشان است نه کشوری که در آن هستند.

دو هفته پیش بحثی در اتحادیه اروپا مطرح شد که بر اساس آن کشورهای اروپایی به بهانه اینکه ایران حاضر نیست افراد اعاده شده (دیپورت شده) را پس بگیرد، صدور ویزا برای ایرانی ها را سخت تر کنند.
البته بنده مانند دیگر شهروندان ایرانی بسیار مخالف این تصمیم اروپایی ها هستم و آنها حق ندارند همه ملت ایران را با برخی ارازل و اوباش یکی کنند اما قبول کنید که ایران هم باورش نشده که از شر اینها خلاص شده حالا می خواهید اینها را پس دهید؟؟؟

اکثر اینها با تبلیغات رسانه های شما منحرف شده اند و بهتر است پیش خودتان بمانند.

البته اینها باز بیش از آنهایی که خیانتکارهای سیاسی به شمار می آیند به حساب می آیند، افرادی که آنقدر حقیر می باشند که دست جمعی مثلا برای رئیس جمهوری آمریکا نامه می نویسند تا تحریم ها بر علیه ملت ایران را بر ندارد، در حالی که خودشان آنطرف آب با حقوق گرفتن از دشمنان ملت ایران در رفاه زندگی می کنند.

افرادی که حاضر می شوند هر دروغی که امکان دارد را ببافند تا فقط رضایت دشمنان ملت ایران را به دست آورند.

حتی حاضر می شوند در توطئه ها و نقشه های شوم و جاسوسی ها و ... بر علیه ملت ایران شرکت کنند.

اگر مشکل آنها حکومت ایران است بحث یک چیز است ولی آنها آنقدر نفهم هستند که مشکل با نظام را با ملت ایران قاطی کرده اند.

آیا فکر می کنند با این کارهایشان بعدا جایی در ایران خواهند داشت تا بیایند حکومت کنند، یا اینکه مثلا کشورهای دیگر نظام جمهوری اسلامی را ساقط خواهند کرد تا آنها را سر کار بیاورند؟

چه قدر یک انسان می تواند ابله باشد؟

البته بماند که احتمالا برخی از این افراد کلا ایرانی نیستند و ایرانی نما هستند یا اینکه اصلا به فکر ایران نیستند و فقط چون از جایی پولی دریافت کرده اند تا بر علیه ملت ایران کاری کنند دست به چنین کارهایی می زنند.

به نظر بنده نظر همه شهروندان ایرانی چه موافق چه مخالف حکومت محترم می باشد و حق مسلم هر شهروند ایرانی این است که نظر خود را ابزار نماید، اما اینکه بخواهند در توطئه بر علیه ملت ایران مشارکت داشته باشند یعنی دیگر دشمن فارسی زبان هستند و به هیچ وجه نمی توانند ایرانی باشند، هر کس که می خواهند باشند.

آیا به یاد دارید زمانی که انقلاب شد برخی گروه های سیاسی چه قدر در ایران نفوذ داشتند، همین که برخی رفتند و دست در دست صدام حسین گذاشتند و در جبهه ها در مقابل رزمندگان

اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2021
گزارش و تحلیل
رویارویی استراتژیک ایران و اسرائیل
ایرانی حضور پیدا کردند دیگر از طرف کل ملت ایران مطرود شدند؟

حتی خانواده هایشان نیز آنها را طرد کردند.

آیا هنوز متوجه نشدید که ملت ایران در همه شرایط و علیرغم همه تضاد های سیاسی که ممکن است در میانشان وجود داشته باشد در مقابل دشمن یکپارچه هستند.

از آن سیصد حقیری که به رئیس جمهوری آمریکا نامه نوشته اند تا آنهایی که در کشورهای دیگر تلاش می کنند لابی کنند تا فشار بر علیه ملت ایران را زیاد کنند، همه و همه از نظر ملت ایران مطرود هستند.

البته شاید هم دلیل انتخاب سیصد نفر برای نگارش این نامه و شباهت عنوان مطروحه با عنوان فیلم سیصد که بر علیه ملت ایران تهیه شده قطعا بی دلیل نیست، پشت پرده یکی است.

بحث موفقیت های ایران در زمینه های هسته ای و یا دفاعی و یا نفوذ ایران در کل منطقه و ... هیچ ربطی به طرفداری از نظام جمهوری اسلامی و یا مخالفت با آن ندارد، افتخار همه ایرانی ها است، هر ایرانی وطن پرست از قدیم الایام آرزو داشت که این اقتدار به ایران برگردد.

آیا اینکه ایران پس از دو هزار و پانصد سال مرزهای مجازی اش از چین به دریای مدیترانه و دریای سرخ رسیده مساله ای نیست که آرزوی دیرینه همه ایرانیان بوده؟

آیا اینکه ایران امروزه در زمینه های فناوری علمی و فناوری و نظامی جزو کشورهای انگشت شمار برتر جهان است جزو آرمان های ملی ایرانیان نبوده؟

همین که آمریکا و متحدین اش با ملت ایران دشمنی می کنند خود نشان می دهد که ایران در مسیری پا گذاشته که آنها راضی نیستند و می ترسند که بعد از آن ایرانی ها به کجا خواهند رسید.

طبق سیاست های استعماری آنها برخی کشورها مانند ایران باید همیشه قرن ها از جهان مدرن (بر اساس تعبیر آنها) عقب بمانند و اینکه ایران این فاصله را کم می کند از نظر آنها قابل قبول نمی باشد.

تکرار می کنم همه این مسایل آرمان های ملی ملت ایران می باشند و هر کس در راه این آرمان ها قدم بردارد مورد حمایت ملت ایران است و هر کس در مقابل این آرمان ها بایستد در مقابل آرمان های ملت ایران ایستاده نه نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمن ملت ایران است.

تصور نمی کنم این نظر فقط نظر بنده باشد بلکه نظر همه مردم ایران است.

به این دلیل تصور می کنم حرف همه ملت ایران به اینها دقیقا حرف آقای غریب آبادی نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی هسته ای است و آن "برو گمشو" می باشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала