رهبر کره شمالی: در سخت ترین دوره در همه زمان ها هستیم

© Korean Central News Agencyرهبر کره شمالی: در سخت ترین دوره در همه زمان ها هستیم
رهبر کره شمالی: در سخت ترین دوره در همه زمان ها هستیم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2021
اشتراک
کیم جونگ اون ، رهبر کره شمالی ، از سران هسته های محلی حزب حاکم در این کشور خواست که علیرغم اینکه کره شمالی "سخت ترین لحظه" در همه زمان ها را تجربه می کند ، کار و فعالیت خود را افزایش دهند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه ایندیپندنت چاپ انگلیس، رهبر کره شمالی در کنگره دبیران هسته های حزب حاکم کارگر گفت: "بهبود شرایط زندگی مردم (...) حتی در سخت ترین اوضاعی که مجبوریم تعداد بی سابقه ای از آزمایشات را از سر بگذاریم، به هسته های  سازمان های پائینی حزب بستگی دارد." وی اعضای حزب حاکم را به مشارکت در اجرای برنامه پنج ساله فراخواند.

رهبر کره شمالی در کنگره حزب حاکم کارگر در اوایل امسال اعلام کره بود که برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی این کشور تقریبا در همه جبهه ها شکست خورده است. یکی از دلایل این امر تحریم های ایالات متحده آمریکا  و متحدانش از جمله کره جنوبی بوده است.

بتازگی اعلام شد کارشناسان مرکز تحقیقات استراتژیک و بین المللی آمریکا (CSIS) بعید نمی دانند که کره شمالی فعالیت های خود را برای فرآوری پلوتونیوم در مجتمع هسته ای یونگ بیون از سر گرفته یا در حال آماده سازی برای از سرگیری این فعالیت باشد.
به گزارش اسپوتنیک، دلیل این سوء ظن، عکسهای ماهواره ای بوده  که نشان می دهد توده ای از "بخار یا دود" از یکی از ساختمانهای مجتمع یونگ بیون برخاسته است (فرض بر این است که این یک آزمایشگاه رادیوشیمیایی است).

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала