پیش بینی کاهش دمای ۱۵ درجه در برخی استانهای ایران

© Sputnik / Arina Topolevaپیش بینی کاهش دمای ۱۵ درجه در برخی استانهای ایران
پیش بینی کاهش دمای ۱۵ درجه در برخی استانهای ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2021
اشتراک
سازمان هواشناسی با توجه به تداوم بارش در روزهای یکشنبه و دوشنبه از ورود سامانه بارشی به کشور و کاهش دمای ۱۰ تا ۱۵ درجه ای خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال و شرق خراسان شمالی، گلستان، مازندران، شمال سمنان و ارتفاعات شمال شرق تهران بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

روز دوشنبه بارش پراکنده در بخش‌های شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات شرقی البرز روی می‌دهد و از دوشنبه تا چهارشنبه جو پایداری در بیشتر مناطق ایران خواهد بود.

سازمان هواشناسی اطلاع داد که از  بعدازظهر پنجشنبه با ورود سامانه بارشی، بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد در غرب کشور و روز جمعه در بخش‌هایی از نیمه غربی کشور پیش بینی می شود. 

طی ۲۴ ساعت آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید روی می‌دهد که در برخی مناطق همراه با خیزش گردوخاک خواهد بود. روز یکشنبه در شمال شرق کشور دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه روی می‌دهد و تا سه شنبه در شرق و جنوب شرق دما ۸ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد. همچنین به‌تدریج از امروز تا اواخر هفته در سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه پیش بینی شده و از دوشنبه تا اواخر هفته در بیشتر مناطق کشور روند تدریجی افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала