پیش بینی سیاستمدار مشهور روس: آمریکا در روند زوال، پیشتاز جهانی خواهد شد

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر سیاستمدار مشهور روس: اقتصاد آمریکا یک حباب بزرگ مالی است
سیاستمدار مشهور روس: اقتصاد آمریکا یک حباب بزرگ مالی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2021
اشتراک
الکسی پوشکوف، سناتور روس اعلام کرد ایالات متحده آمریکا به دلیل قانونی شدن مواد مخدر به زودی پیشتاز جهانی در روند زوال اجتماعی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پوشکوف در تلگرام نوشت: "با قانونی شدن مواد مخدر قوی که در ایالات متحده آمریکا کاملاً امکان پذیرشده زیرا انواع  گوناگون رادیکال های آمریکایی در همه حوزه ها زنجیرها را پاره کرده اند، آمریکا سرانجام پیشتاز جهانی در روند زوال اجتماعی خواهد شد."

حمایت مجلس نمایندگان آمریکا از قانونی شدن ماری جوانا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2020
حمایت مجلس نمایندگان آمریکا از قانونی شدن ماری جوانا

شایان ذکر است که روند قانونی شدن ماری جوانا در ایالت های آمریکا پیروزمندانه به پیش می رود و این ماده مخدر در حال حاضر در بیشتر ایالات آمریکا قانونی شده است.

همچنین سناتورها در ایالت واشنگتن پیشنهاد کرده اند که مواد مخدر قوی نیز قانونی شده و به این ترتیب کوکائین ، هروئین و حتی دزومورفین می تواند به لیست مواد مخدر مجاز در ایالات متحده اضافه شود اما ممکن است پیشنهاد سناتورها مورد حمایت فرماندار ایالت واشنگتن قرار نگیرد.

پیش از این معلوم شد که 76٪ از ساکنان واشنگتن به قانونی شدن  قارچ های توهم زا رای دادند. علاوه بر این، مردم در ایالت اورگن به لغو تعقیب کیفری به خاطر نگهداری مقدار اندک مواد مخدر قوی رای داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала