رئیس جمهور ایران: دو استان وارد موج چهارم کرونا شده است

© Sputnik / Walerij Melnikowرئیس جمهور ایران: دو استان وارد موج چهارم کرونا شده است
رئیس جمهور ایران: دو استان وارد موج چهارم کرونا شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2021
اشتراک
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران اعلام کرد موج چهارم در دو استان آغاز شده و در برخی استان‌ها هم اگر مراعات نشود، ممکن است وارد این موج بشویم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسن روحانی  در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا طی سخنانی اظهار داشت: از مردم عزیز ایران برای سفرهای نوروزی که بسیاری مراعات کردند و برخی اصلا سفر نرفتند و برخی هم که به سفر رفتند، رعایت کردند تشکر می‌کنیم.

واکسیناسیون همگانی کرونا در کشور در ایران کی آغاز می شود؟: گمانه زنی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2021
واکسیناسیون همگانی کرونا در ایران کی آغاز می شود؟: گمانه زنی

وی افزود: مجموعه‌ی خریدِ شب عید و رفت و آمدها و ایام عید و سفرها، مجموعا ممکن است ما را دچار مشکلی کند و موج چهارم در دو استان آغاز شده و در برخی استان‌ها هم اگر مراعات نشود، ممکن است وارد این موج بشویم.

یادآور می شود دیروز سخنگوی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور به شکل نگران کننده‌ای رو به افزایش است و طی روزهای آتی مطمئنا باید شاهد بالاتر رفتن آمار فوت شدگان بیماری باشیم.

دکتر سیما سادات لاری،‌ گفت: از روزهای نخستین شیوع بیماری کرونا در کشور مقامات بهداشتی بارها بر تاثیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نقش سفرها در گسترش شیوع بیماری تاکید داشتند و متاسفانه با افزایش تردد در جاده‌های کشور در ایام نوروز و کاهش رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی روند ابتلا به بیماری در تمامی استان‌های کشور به جز استان خوزستان افزایشی شده است.

وی افزود: ما شاهد افزایش تعداد شهرستان‌های قرمز به ۴۶ و شهرستان‌های نارنجی به ۱۱۹ شهرستان هستیم. همچنین ۲۴۶ شهرستان در وضعیت زرد و تنها ۳۷ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала