آغاز فروش "تورهای واکسن" به روسیه در ترکیه

© AP Photo / Emrah Gurelآغاز فروش "تورهای واکسن" به روسیه در ترکیه
آغاز فروش تورهای واکسن به روسیه در ترکیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2021
اشتراک
ترکیه فروش "تورهای واکسن" به روسیه را آغاز کرده است. این تورها شامل گشت و گذار و واکسیناسیون با "اسپوتنیک وی" است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه ترکی حریت، در ترکیه، برخی اژانس ها شروع به فروش "تور واکسن" به روسیه کردند. این تور شامل پرواز، اقامت دو روزه در هتل چهار ستاره ، واکسیناسیون با اسپوتنیک وی و گشت و گذار است.

 واکسن روسی اسپوتنیک وی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.03.2021
آغاز مذاکرات خرید واکسن «اسپوتنیک وی» از سوی ترکیه

هزینه کلی کوپن 1099 یورو است. قول داده شده است که واکسیناسیون علیه کووید 19 در یکی از کلینیک های مسکو انجام شود. به گفته این روزنامه، این کلینیک حق فروش واکسن را ندارد، اما با این وجود خدمات خارجی می توان این کار را انجام داد.

"اگر تور خریداری می کنید، ما برای شما دو بلیط هواپیما تهیه می کنیم، برای مثال ، اگر اولین پرواز شما در تاریخ 15 آوریل باشد ، بلیط سفر دوم در تاریخ 6 مه صادر می شود که دوز دوم واکسن را نیز بتوانید بزنید".

در حال حاضر، فقط چهار نفر از ترکیه از این پیشنهاد ویژه استفاده كرده اند و همچنین یكی از شهروندان ایتالیا و یك نفر از اردن با سفر به روسیه واکسن زده اند. بعد از تزریق، آنها گواهی واکسیناسیون دریافت کردند. در عین حال به آنها پاسپورت واکسیناسیون داده نشد.

مدیر آژانس مسافرتی در ترکیه گفت: "تقاضا شروع به رشد کرده است. شرکتهایی که مایل به واکسیناسیون پرسنل مدیریت ارشد خود هستند به ما مراجعه می کنند. آنها می خواهند از این روش برای کسانی استفاده کنند که هنوز به نوبت واکسیناسیون نرسیده اند. "

در ماه مارس ، "تورهای واکسن" در مولداوی ظاهر شد. این تور همچنین شامل سفر به روسیه - به مسکو یا سن پترزبورگ و همچنین واکسیناسیون با "اسپوتنیک وی" هستند. بسته خدمات کامل با قیمت 1190 یورو به فروش می رسد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала