اگر هر روز یک مشت گردو بخورید چه اتفاقی در بدن می افتد

CC BY 4.0 / IRNA / اگر هر روز یک مشت گردو بخورید چه اتفاقی در بدن می افتد
اگر هر روز یک مشت گردو بخورید چه اتفاقی در بدن می افتد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2021
اشتراک
می توان آجیل ها را بدون هیچ تردیدی به عنوان ابرغذا نامید. محتوای کالری بالا به شما امکان می دهد حتی به تعداد انگشت شماری آجیل مصرف کنید و ترکیبات غذایی آن و معدنی ضروری بدن را تأمین می کند.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از مديکال رو، آجیل یک منبع خوب به جای غذا است، فقط آلرژی می تواند خوردن اجیل را به یک محدودیت تبدیل شود.

زیاد گردو نخورید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.11.2020
زیاد گردو نخورید

خوردن هر نوع آجیل بدن را مملو از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و چربی های سالم می کند. متخصصان تغذیه آجیل را یک میان وعده کامل می دانند. به دلیل محتوای بالای چربی، پروتئین و فیبر، همراه با کمبود تقریباً کامل کربوهیدرات ها، مغزها بر نوسانات انسولین تأثیر نمی گذارند. این بدان معنی است که استفاده از آنها منجر به افزایش وزن یا دیابت نخواهد شد.

گردو موقعیت خاصی دارد اولاً، برخلاف مثال بادام هندی، گردو با هزینه كمتر، سازگاری با محیط زیست و سازگاری ژنتیكی دستگاه گوارش برای جذب این محصول برای بدن بسیار مفید است.

یکی دیگر از مزایای انکار ناپذیر این مغز محتوای بالای اسیدهای چرب امگا 3 است. این نوع چربی های سالم برای مقابله با استرس، التهاب نهفته و حفظ سلامت قلب و عروق خونی ضروری است. محتوای چربی اشباع نشده گردو به 65 درصد می رسد که فقط با ماهی و دانه های چیا برابری می کند.

گردو که از نظر شکلی شبیه مغز است ، تأثیر زیادی در کار این اندام دارد. طبق تحقیقات ، مصرف منظم گردو باعث بهبود عملکرد و تسکین استرس می شود. به دلیل چربی ها، ویتامین های (A ، C ، B1 ، B2 ، B12 ، K ، E ، PP) موجود در آجیل ها، و همچنین مواد معدنی - آهن ، گردو از سیستم عصبی در برابر فشار بیش از حد محافظت می کند و باعث بهبود گردش خون می شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала