روزانه ۵۰۰ تن گوشت مرغ در گیلان توزیع می شود

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر روزانه ۵۰۰ تن گوشت مرغ در گیلان توزیع می شود
روزانه ۵۰۰ تن گوشت مرغ در گیلان توزیع می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2021
اشتراک
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به توزیع روزانه ۵۰۰ تن مرغ در بازارهای استان، گفت: در تأمین گوشت مرغ مشکلی نداریم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، میر حجت علی اکبرنژاد معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان، با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تولید مرغ در فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به برنامه ‌های انجام شده در زمینه جوجه ریزی در بهمن و اسفند ماه سال گذشته مشکلی در زمینه تأمین مرغ نداریم.

کشف پنجاه تن مرغ احتکار شده در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2021
کشف پنجاه تن مرغ احتکار شده در ایران

وی به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده در سطح مرغداری استان گیلان در نیمه دوم بهمن ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: از ابتدای فروردین با توجه به افزایش حجم مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در گیلان، توزیع مرغ در بازار استان را به دو برابر افزایش داده ایم.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان در ادامه با اشاره به توزیع روزانه ۵۰۰ تن گوشت مرغ در بازارهای استان طی این ایام، افزود: مرغ ‌ها به قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان به دست مصرف کننده خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات لازم در تأمین تمام نهاده‌ های مورد نیاز مرغداری ‌ها همانند ذرت و سویا انجام شده است، اضافه کرد: خوشبختانه در زمینه تأمین گوشت مرغ مشکلی در استان گیلان وجود ندارد.

اکبرنژاد در ادامه همچنین به موضوع نظارت بر بازار نیز اشاره و تصریح کرد: با همکاری سازمان صمت گیلان نظارت و رصد بازار و فروشندگان مرغ نیز به صورت دقیق انجام می ‌شود.

وی به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و تأمین گوشت مرغ برای این ایام نیز اشاره کرد و افزود: در اسفندماه سال گذشته هشت میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی برای تأمین مرغ مورد نیاز مردم در این ایام در مرغداری ‌های استان گیلان انجام شده که در این ماه نیز مشکلی برای تأمین گوشت مرغ نخواهیم داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала