در سنا طرح کرونایی بایدن را اسب تروای چند میلیادر دلاری خواندند

© REUTERS / Jonathan Ernstدر سنا طرح کرونایی بایدن را اسب تروای چند میلیادر دلاری خواندند
در سنا طرح کرونایی بایدن را اسب تروای چند میلیادر دلاری خواندند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2021
اشتراک
جمهوری‌خواهان سنا طرح بایدن برای خروج از بحران ویروس کرونا را اسب تروای چندین میلیارد دلاری خواندند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، میچ مک کانل، رئیس اقلیت جمهوری خواه در سنای ایالات متحده با انتقاد از طرح ویروس کرونا ارائه شده از سوی رئیس جمهور جو بایدن، آن را "اسب تروا" خواند. به گفته این جمهوری خواه، تحت عنوان نجات آمریکا از بیماری همه گیر که به هر حال اتفاق خواهد افتاد، رئیس دولت تصمیم گرفت که به مقامات ایالتی کمک کند.

دستور 2 تریلیون دلاری بایدن برای نجات اقتصاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2021
دستور 2 تریلیون دلاری بایدن برای نجات اقتصاد

مک کانل گفت: "این فرمانی نیست که به همه گیری پایان دهد، این یک اسب تروای چند میلیارد دلاری است که پر از ایده های لیبرال بد و منسوخ است."

وی معتقد است که رئیس جمهور دموکرات در تلاش است تا پیروزی بر همه گیری را که تا حد زیادی با اقدامات دولت پیشین خود، دونالد ترامپ، امکان پذیر شده است به نام  خود ثبت کند. پیش بینی می شود که اقتصاد ایالات متحده امسال بهبودی اجتناب ناپذیر از بحران داشته باشد و به گفته مک کانل، رئیس کشور وانمود می کند که این اتفاق به لطف او اتفاق می افتد.

وی همچنین یادآور شد، این مصوبه که برای کمک به خانواده های در وضعیت وخیم طراحی شده است، در نتیجه عمدتا به دولت های محلی کمک می کند: فقط یک درصد از کل پول برای واکسیناسیون و 9 درصد برای سایر موارد بهداشتی اختصاص می یابد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала