کاهش شکاف حقوقی کارمندان در سال ۱۴۰۰

© Photo / IRNAکاهش شکاف حقوقی کارمندان در سال ۱۴۰۰
کاهش شکاف حقوقی کارمندان در سال ۱۴۰۰ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2021
اشتراک
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت که افزایش حقوق ها طوری تنظیم شده است که اندکی از شکاف حداقل و حداکثر حقوق کاسته شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سید احسان خاندوزی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص جزئیات مصوبه مجلس برای افزایش حقوق ۱۴۰۰ گفت: دولتی که در سال های اخیر برای اخذ مالیات از سفته بازان و غیر مولدها کوتاهی کرد برای سال ۱۴۰۰ درآمد کافی ندارد تا افزایش حقوق کارمندان دولت را متناسب با ترم اعمال کند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین ما در مجلس چاره ای نداشتیم که افزایش حقوقها را طوری تنظیم کنیم که اندکی از شکاف حداقل و حداکثر حقوق کاسته شود. تا دست کم اندکی از تبعیض و نارضایتی کاهش یاد به همین جهت حداقل حقوق را ۳.۵ تومان و حداکثر حقوق را که قبلا ۴۸ میلیون تومان بود به ۳۳ میلیون تومان کاهش دادیم.

بودجه ۱۴۰۰ به شورای نگهبان تقدیم شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2021
بودجه ۱۴۰۰ به شورای نگهبان تقدیم شد

این مقام افزود: افزایش۲۵٪ را برای حقوق بگیران و ۱۰ میلیون تومان قرار دادیم و برای بالاتر از ۱۰ میلیون پلکان معکوس افزایش حقوق تعریف کردیم تا نابرابری ها کاهش یابد.

خاندوزی تاکید کرد: امیدوارم در سال آینده دولتی بر سرکار بیاید که با گرفتن مالیات از سوداگران و غیرمولدها درآمد بیشتری برای افزایش حداقل حقوقها داشته باشیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала