افتتاح خانه نوآوری ایران در سوریه + عکس

© Photo / IRNAافتتاح خانه نوآوری ایران در سوریه + عکس
افتتاح خانه نوآوری ایران در سوریه + عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2021
اشتراک
خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در سوریه در منطقه آزاد دمشق افتتاح گردید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، خانه نوآوری و صادرات ایران در سوریه در منطقه آزاد دمشق و با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ایران و بسام ابراهیم، وزیر تحقیقات و آموزش عالی سوریه افتتاح گردید.

این خانه در مساحت ۶۲۰ مترمربعی راه اندازی شد و محصولات ۴۰ شرکت فناور در حوزه برق و الکترونیک، دارو، مواد پیشرفته، فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناوری زیستی، کشاورزی و دیگر حوزه‌های فناورانه را نمایش می‌دهد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ایران در مراسم گشایش این خانه بیان داشت: سفر به این کشور نتایج پرباری برایمان داشت و پایه همکاری‌های خوبی میان دو کشور گذاشته شد. در بحث صادرات محصولات فناورانه و دانش‌بنیان ایران به سوریه مذاکرات خوبی با نخست‌وزیر و وزرای کابینه این کشور داشتیم.

ستاری تصریح کرد: البته گشایش خانه نوآوری و صادرات ایران در این کشور، تسهیل‌گر صادرات محصولات کشورمان به سوریه است. تلاش می‌کنیم دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانش‌بنیان‌های ایرانی را در اختیار این کشور قرار دهیم. تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت علوم کشور سوریه نیز امضا کردیم، تسهیل‌گر این همکاری‌ها و بابی برای توسعه تبادلات علمی و فناوری میان دو کشور است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала