مشخصات آیفون 13شبیه اندروید است

© REUTERS / Apple Inc.آیفون
آیفون  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2021
اشتراک
نسل آینده اسمارت فون شرکت اپل پاییز سال 2021 در بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به داده‌های تحلیلگران شرکت سرمایه‌گذاری Wedbush، آیفون 13 از یک مدل جدید برخوردار شده است. مدل جدید با یک ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

عدم تمرکز و ضعف حافظه به خاطر استفاده از اینترنت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2019
عدم تمرکز و ضعف حافظه به خاطر استفاده از اینترنت

بالاترین حافظه داخلی در نظر گرفته‌‌شده برای آیفون ۱۲، ۵۱۲ گیگابایت است. اما به ‌نظر می‌رسد این موضوع در آیفون ۱۳ متفاوت خواهد بود و این گوشی مدلی با یک ترابایت حافظه خواهد داشت. شایان ذکر است که این مدل، از نظر حافظه شبیه بعضی از گوشی‌های دیگر است.

اپل iOS 13 را با تم تیره و برخی ویژگی‌های جدید ازجمله عملکرد بهبود‌یافته، کیبورد جدید، تغییراتی در یادآورها، به‌روزرسانی اپل‌میل، نوت و سافاری، پشتیبانی از ماوس برای آیپد و همچنین تمرکز ویژه بر امنیت معرفی کرد.

قابلیت جدیدی که به iOS اضافه شده با یادگیری عادات شارژ کردن گوشی کاربر، عمر آیفون را طولانی‌تر خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که کاربران مدت‌ها از اپل درخواست تغییر آن را داشته‌اند، نشانگر تغییر حجم صدا است. تا پیش از این، هنگامی که کاربر درحال تماشای ویدئو بود و صدا را تغییر می‌داد، این نشانگر به‌شکل آزاردهنده‌ای روی صفحه قرار می‌گرفت. در iOS 13 نشانگر حجم صدا کوچک‌تر شده و بعد از تغییر حجم صدا به‌صورت یک خط کوچک درکنار صفحه درمی آید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала