با صرفه ترین تلفن های هوشمند معرفی شدند

© Fotolia / Marek Yuralaitsبا صرفه ترین تلفن های هوشمند معرفی شدند
با صرفه ترین تلفن های هوشمند معرفی شدند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2021
اشتراک
تلفن های آیفون بیش از دیگر تلفن های دیگر نیاز به تعمیرات داردند، سپس گوشی های سامسونگ به خدمات بیشتری احتیاج دارند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه "RabDno"، در یک تحقیقاتی، صاحب مرکز خدمات تلفن های هوشمند اعلام نمودند که تلفن های آیفون اغلب اوقات باید تعمیر شوند.

خطر جدی آیفون 12 برای قلب  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2021
خطر جدی آیفون 12 برای قلب

این شرکت که هشت سال در تعمیر تجهیزات تلفن کار می کند، متوجه شده است که بیشتر اوقات شرکت وی با آیفون سر و کار دارد. آیفون حدود 20 درصد از کل حجم دستگاه های مورد نیاز به تعمیر را تشکیل می دهند. بر این اساس ، این آمار می تواند نشانگر این باشد که تلفن های هوشمند اپل نسبت به مدل های دیگر کمتر قابل اعتماد هستند.

این متخصص تعمیر تلفن همراه، محصولات سامسونگ را در جایگاه دوم قرار داد که 15 درصد از برنامه ها را شامل می شود و گوشی های هواوی در جایگاه سوم قرار دارند. شیائومی در جایگاه بعدی قرار دارد".

این متخصص همچنین خاطرنشان کرد که تعویض باتری نیز در گوشی های ایفون بیشتر دیده می شود. به دلیل گران بودن قطعات یدکی آیفون، مرکز خدمات آنها را در انبار نگه نمی دارد. غالباً، اگر مشتری نیاز به تعویض مولفه اصلی داشته باشد، بهتر است که دستگاه جدیدی را بخرد.

کارشناسان می گویند که در صورت تعویض نمایشگر آیفون 12 Pro Max ، مشتری گاهی باید مبلغ 1000 دلار پرداخت کند که به صرفه نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала