پاسخ جنجالی وزیر جوان به کنایه و اظهارات مجری جوان تلویزیون +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAمحمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2021
اشتراک
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اظهارات علی ضیا درباره مناطق محروم و راه‌اندازی اینترنت 5G در روستاهای سیستان و بلوچستان واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر بحث جنجالی بین مجری برنامه فرمول یک و وزیر جوان، محمدجواد آذری جهرمی صورت گرفته است و کاربرانی نیز به آن واکنش نشان دادند. علی ضیا مجری تلویزیونی در برنامه زنده در اظهاراتی کنایه‌آمیز خطاب به وزیر ارتباطات گفت: «برای مناطق محروم که تبلت و آنتن ندارند، اینترنت 5G افتتاح می‌کنند!»

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

آذری جهرمی نیز به صحبت‌های مجری جوان در این باره واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «سیمای ملی است دیگر... اینقدر در فکر حذف این و اون از صداوسیما بودن که خودشون هم حواسشون نیست که رسوندن اینترنت به روستا‌های سیستان و بلوچستان و راه اندازی 5G در تهران رو با هم قاطی کردن.
آخه جوون دل، 5G تکنولوژیش بی‌سیمیه؛ وقتی نصب میشه، گوشی هم آنتن میده. شما سخت نگیر. اگر نگران جیب مردم و قیمت گوشی هستین، قیمت اون تلوزیونی که کانال‌های شما رو نشون میده از گوشی گرونتره. مشکل شما با گوشی داشتن یا نداشتن نیست، همه میدونن مشکلتون با چیه! مخلص علی آقای ضیا! ولی خداییش دیگه هر چی هم نوشتن نگو، یه ذره هم مراقب اعتبار خودت هم باش. گرفتن برنامه زنده انقدر هم نمی‌ارزه...»

علی ضیا نیز در واکنش به کنایه وزیر جوان در توضیحی مفصل گفت: «یکی از عیان‌ترین تکنیک‌های طنز "اغراق" است که شما بارها پیش از ما ثابت کردید در صنعت اغراق پرچمدار هستید. قطعا هر فرد ایرانی که برای باز کردن یک اَپ داخلی باید هزاران فیلترشکن را خاموش کند و برای ورود به یک اپلیکیشن دیگر از دو لایه فیلترشکن عبور کند و بعد از بارها قطعی و کندی سرعت به هدف برسد؛ این را خوب می‌داند که رسیدن به اینترنت 5G چیزی نیست که به این راحتی‌ها نصیب ما بشود و فقط با اغراقی از جنس طنزِ ما و جدیِ شما قابل دسترسی است. البته مطمئنیم که وقتی این امکان بعد از سال‌ها مدیریت شما به تازگی در برخی مناطق تهران قابل دسترسی است قرن‌ها (اغراقه به خدا) به طول می‌انجامد تا به سیستان و بلوچستان و امثالهم برسد.»

کاربرانی خطاب به وزیر جوان عنوان می‌کنند اگر مقداری انتقادپذیر باشید بد نیست و صحبت مجری کامل درست کرد چراکه مردم در ایران برای استفاده از اینترنت و شبکه‌های مجازی با مشکل روبرو هستند و برخی نقاط محروم در ایران نیز دسترسی به اینترنت ندارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала