اسپوتنیک وی از نظر قابلیت اطمینان و اثربخشی با کلاشنیکف مقایسه شد

© Photo / Russian Direct Investment Fundاسپوتنیک وی از نظر قابلیت اطمینان و اثربخشی با کلاشنیکف مقایسه شد
اسپوتنیک وی از نظر قابلیت اطمینان و اثربخشی با کلاشنیکف مقایسه شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2021
اشتراک
در اتریش، قابلیت اطمینان و اثربخشی واکسن اسپوتنیک وی با اسلحه کلاشنیکف مقایسه شد.

به گزارش اسپوتنیک، فلوریان تالهمر، استاد برجسته ، متخصص بیماریهای عفونی در دانشگاه پزشکی وین و رئیس انجمن بیماریهای عفونی و طب گرمسیری اتریش گفت که واکسن روسی اسپوتنیک وی، علیه ویروس کرونا کارآیی و قابلیت اطمینان قابل مقایسه با ویژگی های تفنگ هجومی کلاشنیکف را نشان می دهد.

واکسن روسی اسپوتنیک وی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2021
حمایت فرانسه، آلمان، اتریش و ایتالیا از «اسپوتنیک وی» روسیه

وی خاطرنشان کرد که در واکسیناسیون اول و دوم از وکتورهای ویروسی مختلف استفاده می شود که باعث افزایش اثربخشی می شود.

وی افزود: " اسپوتنیک وی مانند یک تفنگ هجومی روس کلاشنیکف است: ساده، قابل اعتماد و موثر. داده های دلگرم کننده در مجله ای بسیار معتبر - دیرهنگام اما با این وجود - منتشر شد. در طی واکسیناسیون اول و دوم ، از ناقلین ویروسی مختلف استفاده می شود که باعث افزایش اثربخشی می شود.

همانطور که دولت اتریش روز شنبه اعلام کرد، این جمهوری در حال مطالعه درخواست و آمادگی روسیه برای تولید اسپوتنیک وی در تأسیسات تولید شرکت های اتریشی است. پیش از این، دیمیتری لیوبینسکی، سفیر روسیه در اتریش گفته بود که این سفارت اطلاعات آمادگی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه برای تولید واکسن اسپوتنیک وی را به دولت اتریش منتقل کرده است.

واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در اتریش از دسامبر سال 2020 آغاز شد و در حال حاضر واکسنها توسط Pfizer و BioNTech ، Moderna و AstraZeneca تهیه می شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала