جنجال گل زیبا و سریع السیر مهاجم ایرانی فوتبال ایران به یوونتوس + ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو پرتغال
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو پرتغال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.02.2021
اشتراک
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در شروع دومین دقیقه از دیدار تیم پورتو پرتغال در برابر یوونتوس ایتالیا موفق شد دروازه یاران رونالدو را در لیگ قهرمانان اروپا باز کند.

به گزارش اسپوتنیک، در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم پورتو و یوونتوس، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، در دقیقه دوم دروازه تیم یونتوس را با زیرکی و هوشیاری خود گشود.

مهدی طارمی که تا بحال درخشش خیره کننده‌ای در تیم پورتو داشته است در این دیدار هم از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و در همان دقایق اول بازی روی هوشیاری و سماجتی که داشت از اشتباه مدافع و دروازه بان حریف نهایت استفاده را برد و دروازه یوونتوس را باز کرد.

در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع تیم پورتو به اتمام رسید.

مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرده است. بنابراین این گل به یکی از سریع ترین گل های تاریخ پیوست و کاربران شبکه های اجتکاعی نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند.

 توئیتر رسمی لیگ قهرمانان اروپا هم که پیش از بازی تصویر رونالدو را منتشر کرده بود در پایان نیمه اول و پس از گلزنی طارمی تصویری از مهاجم ایرانی پورتو را جایگزین فوق ستاره پرتغالی تیم یوونتوس کرد. تعدادی از بازیکنان تیم ملی

فوتبال ایران و پیشکسوتان تیم ملی هم در پست‌هایی این موفقیت را به مهدی طارمی تبریک گفتند. علی دایی، مهدی مهدوی کیا، یحیی گل محمدی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و… از جمله این افراد بودند.

بسیاری از کاربران نیز مهدی طارمی را اعجوبه نامیدند و معتقدند که اگر در تیم خوبی بازی کند قادر به گل زنی است. در مقابل گروهی از کاربران معتقدند که برخی از بازیکن های ایرانی در باشگاه های خارجی که پول بیشتری به آنان می .دهند گل زنی های بیشتری نسبت به تیم ملی انجام می دهند. بسیاری از کاربران نیز معتقدند که طارمی انتقام تیم ملی را از رونالدو گرفت و این اتفاق سبب خوشحالی آنان شده است. به عقیده آنان مهدی طارمی لیاقت بهترین ها را دارد و آرزو دارند تا شاهد درخشش بیشتر او در بازی های بعدی نیز باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала