روسیه: آماده سازی برای رونمایی جهانی یک کلاشینکف جدید

© Photo / Kalashnikov Mediaروسیه: آماده سازی برای رونمایی جهانی یک کلاشینکف جدید
روسیه: آماده سازی برای رونمایی جهانی یک کلاشینکف جدید   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2021
اشتراک
تفنگ تهاجمی پیشرفته AK-19 بخشی از خط صادرات برجسته کلاشینکف است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشنال اینترست آمریکا، روسیه خصوصیات برجسته تفنگ تهاجمی AK-19 خود را نشان می دهد - آیا آن را خریداری می کنند؟

گروه شرکت های کلاشینکف به دنبال مشتریان جدید خارج از مشتری معمول است. IDEX 2021 (ایدکس)، بزرگترین نمایشگاه تسلیحاتی در خاورمیانه، محل ایده آل برای تبلیغ AK-19 ، جدیدترین دستاورد کنسرن سلاح های پیشرفته روسیه است.

سورپرایز مرگبار کلاشنیکف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.12.2020
سورپرایز مرگبار کلاشنیکف

به گزارش بخش خبری شرکت "کلاشینکف"، اولین نمایش AK-19 در ایدکس 2021 بزرگترین نمایشگاه اسلحه در خاورمیانه است که از 21 تا 25 فوریه درابو ظبی پایتخت امارات متحده عربی برگزار می شود. AK-19 یک نسخه صادراتی از تفنگ AK-12 است که دارای فشنگ کایبر ناتو 5.56 × 45 میلی متری است و اولین بار در همایش بین المللی فنی و نظامی آرمیا - 2020  در حومه مسکو به نمایش درآمد. این تفنگ ها اشتراکات زیادی دارند - از قنداق قابل تنظیم L شکل گرفته تا طراحی جدید قبضه و نشانه گیری تپانچه. علاوه بر این AK-12 و AK-19 دارای طول یکسان لوله هستند و از نظر وزن و طول کلی تقریباً با یکدیگر یکسان هستند. فقط چند تفاوت بین این دو تفنگ وجود دارد ، جدا از کالیبرهای مختلف ، یکی از این تفاوت ها -  مهارکننده جدید فلش است. پیشتر گزارش شده بود که AK-19 از قنداق سبک تری برخوردار است ، اما به طور واضح تفاوت معناداری در وزن بین دو تفنگ تهاجمی وجود ندارد. اگرچه کالیبرهای 45×5,56   و   5,45×9  به طور کلی مشابه هستند و تقریباً نقش های یکسانی در نبرد دارند ، اما می گویند که مدل اول تا حدودی دقیق تر و خطرناک تر است.

AK-19 اولین تلاش کلاشینکف برای ورود به بازارهای بین المللی با تفنگ های تهاجمی 45 × 5.56 میلی متری نیست. AK-108  برای کالیبر x45 5.56 میلی متر،      مانند AK-101 و AK-102 که در اواسط دهه 1990 تولید شده اند، باعث بروز هیجان در بازار بین المللی نشد.

مشخصات عالی تفنگ روسی جدید با مارک کلاشنیکف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2019
مشخصات عالی تفنگ روسی جدید با مارک کلاشنیکف

استراتژی کلاشینکف در بازار جهانی ، مانند گذشته ، بیرون راندن رقبای غربی از بازار فروش سلاح هایی با کیفیت بس  بالا و قیمت پایین است. علاوه بر این ، این کنسرن اصرار دارد که سلاح های آن از اطمینان بیشتری برخوردار هستند. ولادیمیر اونوکوی ، رئیس گروه شرکت های کلاشینکف برای همکاری های نظامی و فنی به خبرنگاران گفت: "ما قابل اعتماد تر از رقبا هستیم. تجربه نشان می دهد که هرچه شرایط آزمایش و شرایط آب و هوایی کشور مشتری شدیدتر باشد ، ما شانس بیشتری داریم که تنها پیشنهاد دهنده برای ساخت و تهیه سلاح باقی بمانیم. در واقع ، دوام و درازعمری احتمالی AK-19 در شرایط شدید آب و هوایی دلیل مهمی است. بخش خبری شرکت کلاشینکف اعلام کرد: "AK-19 در آب و هوای گرم و مرطوب و گرد و غبار ، کارایی استفاده شبانه روزی ، عملکرد قابل اعتماد و نگهداری بی تکلف را تضمین می کند.

AK-19 نمایانگر تلاش دیگری از سوی کلاشینکف برای گسترش لیست مشتریان خود است که در حال حاضر شامل خریداران بلند مدت سلاح های سبک شوروی و روسیه است ، در درجه اول در کشورهای در حال توسعه. این شرکت معتقد است که ایدکس ، اصلی ترین نمایشگاه نظامی در خاورمیانه است.

به گزارش بخش خبری کلاشینکف، جدیدترین تفنگ آن کاملاً متمرکز بر بازار خارجی است. با ارائه AK-19 در بزرگترین نمایشگاه بین المللی اسلحه ایدکس، اطمینان داریم که مشتریان خارجی ما به آن علاقه زیادی نشان   دهند. این سرویس نوشت: "ما هم اینک اولین درخواست ها برای خرید آنرا دریافت کردیم." 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала